Nokia N8 reageert niet meer na (mislukte) software update

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia Nokia N8 reageert niet meer na (mislukte) software update

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17237202
    Heytse
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 February 2009

      Hallo allemaal,

      ik heb even een probleempje met mijn Nokia N8. Ik heb geprobeerd een software update uit te voeren, maar halverwege crasht mijn computer. Nu is dus het probleem dat ik mijn telefoon niet meer aan krijg.
      Ik kan geen nieuwe software installeren of de back-up terug zetten, want mijn computer herkent de telefoon niet meer.
      Wie weet een oplossing hiervoor, of moet ik terug naar Nokia?

      Alvast bedankt,

      Wouter

      #17873877
      Juffer1
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 July 2006

        1. Telefoon uit zetten
        2. Druk tergelijk op de volume zacht / down knop , de camera knop en de menu knop

        Deze knoppen in blijven drukken tot de telefoon weer beeld geeft.

        Heb dit met mijn N8 ook al een keer gehad, inmiddels gebruik ik 014.002 en heb ik geen last meer.
        Software versie kan je opvragen via *#0000#

        #17873878
        Heytse
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 February 2009

          Thanks Juffer1,

          Maar helaas helemaal niets. Ik zet hem uit (8 seconden aan/uit knop indrukken) en dan trilt de telefoon 3 keer. (dat is het enige teken van leven.)
          Dan wanneer ik bovenstaande knop combinatie indruk gebeurt er helemaal niets. Misschien doe ik iets fout of druk ik de knoppen niet lang genoeg in?

          edit; het enige wat de telefoon nog doet is het lampje dat knippert naast de usb aansluiting. Ik heb ook geprobeerd om de telefoon diverse malen uit en aan te zetten, maar dan vibreert hij even en dat is het.

          #17873879
          McKaamos
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 December 2009

            Wel eerst de toetsencombi vasthouden en dan pas aan zetten he ;)
            Niet eerst aan en dan pas toetsencombi.

            Het is iig een factory reset functie die ook wel de “vulcan death grip” genoemd wordt, omdat je je hele telefoon leegflikkert en terug naar origineel zet.

            #17873880
            Heytse
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 February 2009

              Okay,

              Bedankt voor de reacties, maar ik denk dat ie echt dood is. Ik zal van de week wel even langs de Nokia winkel gaan. Daar heb je tenslotte garantie voor.

              Bedankt,

              Wouter

              #17873881
              Heytse
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 February 2009

                Even bij de nokia langs geweest en in een paar minuten was het weer gefixt. De reset werkte bij mij niet meer omdat ie alle sofware kwijt was dus ook niet terug kon naar fabrieks instelling. MAAR hij werkt weer.
                in ieder geval bedankt voor het meedenken,

                Wouter

                #17873882
                idrees2be2002
                  Lid sinds:
                  15 November 2011

                  @Juffer1 wrote:

                  1. Telefoon uit zetten
                  2. Druk tergelijk op de volume zacht / down knop , de camera knop en de menu knop

                  Deze knoppen in blijven drukken tot de telefoon weer beeld geeft.

                  Heb dit met mijn N8 ook al een keer gehad, inmiddels gebruik ik 014.002 en heb ik geen last meer.
                  Software versie kan je opvragen via *#0000#

                  Bij mij is het gelukt. Bedankt

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.