Nokia LUmia 920 + Navi 900

Forumindex Forums Modellen Insignia Nokia LUmia 920 + Navi 900

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17259013
    Patrick71
      Lid sinds:
      6 February 2012

      Ik heb sinds vandaag een Nokia Lumia 920 en rij in een Insignia (maart 2012) met NAVI900 systeem.
      Aanmelden van de Lumia d.m.v. Bluetooth gaat prima en het display geeft aan dat de carkit/NAVI900 is gekoppeld met een ‘Windows Phone’.
      Maar…. bedienen met de NAVI900 lukt niet!? Als ik ga bellen met de bediening op de telefoon gaat het prima. Ook ziet de NAVI900 het geheugen van de telefoon en de laatst gebelde telefoonnummers.
      Ik zie wel op het beeldscherm dat er alleen ‘Windows Phone’ staat maar geen NL KPN. Ook zie ik geen streepjes linksboven het icoontje. Normaals houdt dat in dat je buiten bereik van het netwerk bent, maar ik kan gewoon bellen (met de telefoon).

      Wat is hier aan de hand? Moet ik de NAVI900 laten updaten i.v.m. de nieuwigheid van de Lumia of ….????

      #18157117
      johanhummer9
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 May 2011

        vraag aan de opel dealer of ze UHP kunnen updaten of kijk op je telefoon of er een update is

        #18157118
        duranduran
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 February 2012

          Helaas voor je, maar de Nolia lumia’s ‘praten’ niet met de Insignia.
          Update uhp is niet beschikbaar.
          Oudere Nokia’s werken wel.
          Samsung heeft met de meeste toetellen dezelfde problemen.

          Vraag aan Samsung gebruikers: welk model werkt wel goed icm de Navi 900???
          Ik zie de reacties graag verschijnen.

          #18157119
          alphox
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            ik heb een s3, maar de s1 werkte ook goed, iphone 4 ook perfect

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.