nogmaals vragen over zafira a

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) nogmaals vragen over zafira a

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17240842
    robert_corsa
      Lid sinds:
      16 May 2009

      hallo,

      ik had nog een paar vraagjes over de zafira a.
      bouwjaar 2005. met een 1,8 16v. 125pk

      -kun je met een module o.i.d. er voor zorgen dat de ramen automatisch omhoog gaan wanneer je de auto verlaat, en de auto op slot doet? dit kan wel met een astra g, heb het zelf ook

      -mijn collega heeft standart navigatie, kan je die ook uitbreiden zodat alle wegen van europa erop staan? hoe werkt dat, en waar kan je die cd’s downloaden (bij de dealer 300 euro) te duur dus.

      -instaplijsten, kun je die ook krijgen voor een zafira?

      gr, robert

      #17912376
      dutch
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 July 2005

        ik heb de navi cd’s voor D en F gebruikt gekocht. Kost maar een fractie van de nieuwprijs. Zijn dan wel wat ouder maar zoveel nieuwe wegen zijn er nu ook weer niet.

        Alle wegen Europa kan denk ik niet, dan heb je een navi met DVD nodig omdat zoveel data niet op een CD-tje kan.

        #17912377
        dion87
          Lid sinds:
          22 August 2011

          navigatie mappen zijn toch allemaal wel te downloaden met nieuwsgroepen of torrentz?

          genoeg mensen om me heen die dat doen voor hun nav.

          #17912378
          Haasje17
          Moderator
            Lid sinds:
            8 September 2009

            De standaard Zafira Elegance heeft instaplijsten dus die zijn hiervan verkrijgbaar. Om je ramen open en dicht te krijgen heb je geen module nodig. Tevens als je module gebruikt geld zelfde als voor jou astra. Zafira A is gewoon een Astra G kwa onderdelen namelijk.

            Wil je precies weten hoe je dat doet moet je me maar even op msn aanspreken, kan ik je fototjes laten zien. Hier ergens in het forum heb ik vandaag ook gepost hoe je je ramen laat sluiten op safelock. Voor de cd/s dvd/s even vragen kan ik tevens aankomen indien nodig!

            #17912379
            hennyw
              Lid sinds:
              18 June 2009
              #17912380
              Cobus
              Deelnemer
                Lid sinds:
                28 February 2010

                Hi Robert,

                Om de ramen te laten sluiten met de centrale deur vergrendeling heb je een comfortmodule nodig.
                Bij sommige zit dit er standaart al in.
                Ik heb zelf ook een Zafira A Elegance en daar zat het niet in.
                Ik heb het er zelf in gebouwd.
                Je kunt het als volgt controleren.
                Als je met de afstands bediening de auto op slot zet , druk dan binnen 10 seconden nog een keer op de sluitknop van de afstandsbedienig.
                Nu worden je deur pinnen vergrendeld (die stokjes waarmee je van binnenuit de deuren op slot kan doen) en als je een comfortmodule hebt zullen je ramen en schuifdak dicht gaan.
                Ook kun je het controleren om met de sleutel de deur op slot te doen en de sleutel omgedraaid houden in sluit stand.
                Gaan je ramen omhoog dan heb je een comfortmodule.
                Doen ze dit niet dan moet je alleen een comfortmodule inbouwen.
                Dit is een klein klusje en makkelijk zelf te doen.
                Succes en laat even weten of het gelukt is.

                #17912381
                robert_corsa
                  Lid sinds:
                  16 May 2009

                  bedankt allen.

                  tevens voor bovenstaande schrijver:
                  elke zafira en astra g sluiten de ramen wanneer je de sleutel in het contact houdt.

                  #17912382
                  Cobus
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    28 February 2010

                    Hi Robert,

                    Dat je ramen open en dicht kunnen met het contact aan is normaal.
                    Anders heb je er niks aan.
                    Ik denk dat je mijn bericht niet goed gelezen hebt, want ik heb het over het deurslot.
                    Maar dit terzijde.
                    Heb je het al geprobeerd op de twee genoemde manieren.

                    Mvg Co

                    #17912383
                    robert_corsa
                      Lid sinds:
                      16 May 2009

                      morgen gaan we het proberen, aangezien het niet mijn auto is, maar die van een collega:P

                      #17912384
                      robert_corsa
                        Lid sinds:
                        16 May 2009

                        waar zit bij de zafira a de centraal vergrendeling module?
                        bij de astra g zit deze bij de passagiers ruimte, aan het einde van de dorpellijst.

                        #17912385
                        Cobus
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          28 February 2010

                          Hi Robert,

                          De module zit aan de bij-rijderskant aan het einde van de dorpellijst.
                          Dus zo te lezen net zo als bij de Astra.

                          M.v.g. Co

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.