nog senator erbij namelijk een a1 op lpg

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD nog senator erbij namelijk een a1 op lpg

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17249644
    astrastationgsi
      Lid sinds:
      1 August 2010

      ik heb er sinds gisteren ook een senator a1 van 81 op lpg met ongeveer 16 maanden apk bij moet wel wat aan gebeuren maar het is geen nieuwe auto natuurlijk linksachter moet de wielkast opgeknapt worden voor sommige een bekende auto

      zo kwam hij donderdag aan


      en deze zijn van gisteren





      #18037806
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Ziet er nog aardig goed uit. Wat zijn je plannen met de Senator?

        #18037807
        infineonz
          Lid sinds:
          21 November 2007

          mooie auto, veel plezier ervan

          #18037808
          astrastationgsi
            Lid sinds:
            1 August 2010

            vandaag de motorkap opgelapt 3 grote plekken op de kap kaal gemaakt en anti-roestmiddel en daarna epoxy plamuur erop en het achterscherm links ook opgelapt zelfde behandeling gehad en radio inbouwen nieuwe kabels trekken maar komt goed





            #18037809
            astrastationgsi
              Lid sinds:
              1 August 2010

              te doen lijst senator a1 3.0e

              1 automatenbakolie verversen
              2 thermostaat + koelsysteem
              3 olie + oliefilter
              4 luchtfilter
              5 v-snaar
              6 2x nieuwe voorband
              7 bougies
              8 nieuwe boxen

              heeft iemand een idee hoe je scheuren in het dashbord kan reparen motorkap en linkerzijscherm heb ik roestvrij gemaakt en behandelt zo spoedig mogelijk wordt die delen gespoten

              #18037805
              rinus de boer
                Lid sinds:
                2 July 2004

                @astrastationgsi wrote:

                heeft iemand een idee hoe je scheuren in het dashbord kan reparen motorkap en linkerzijscherm heb ik roestvrij gemaakt en behandelt zo spoedig mogelijk wordt die delen gespoten

                Monzaron heeft in het recente verleden dit wel eens gedaan met zijn dashboard. Zoek maar eens even op dit forum. Er zijn ook bedrijven, die dit voor je kunnen repareren, maar dat gaat je uiteraard wel geld kosten. Ik heb gelukkig maar een heel klein scheurtje in het dashboard zitten. Die scheurtjes zijn echt wel een kwaaltje. Gewoon ervoor zorgen, dat het niet al te veel bloot kan staan aan de zon, dat scheelt echt een heleboel. Moet mijn Monza echt in de zon staan, dan heb ik altijd zo’n kartonnen zonnescherm achter de voorruit zitten, al was het alleen maar daarom.

                #18037810
                Ghanz
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  31 July 2005

                  leuke wagen !

                  een wel heel vroeg tussenmodel senator dus, het overgangsmodel van a1 naar a2.

                  maar dat mag de pret niet drukken! veel plezier ermee. t rijd heerlijk zulke wagens !

                  #18037811
                  astrastationgsi
                    Lid sinds:
                    1 August 2010

                    rijdt toppie hoor wat een machine

                    #18037812
                    astrastationgsi
                      Lid sinds:
                      1 August 2010

                      ik zit een beetje met de velgen van de senator ze zijn zilver maar iemand een idee twijfel tussen mat of glansend zwarte wielen oja ideeen zijn welkom

                      #18037813
                      astrastationgsi
                        Lid sinds:
                        1 August 2010

                        het middelstuk van de motorkap wordt tijdelijk glansend zwart gespoten in de toekomst wil ik de senator compleet laten overspuiten en morgen ga in de automaten bakolie verversen en motorolie zal die wel lekker vinden

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.