Nog een Blitz erbij

Forumindex Forums Modellen Overige modellen Nog een Blitz erbij

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 179)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207785
    streamline
      Lid sinds:
      17 August 2007

      Beste manta vrienden,
      Ik ben opzoek naar meer info over deze opel blitz aangezien
      wij zijn wezen kijk en wij van iemand anders hoorde dat hij van een mantaliefhebber in limburg is geweest.
      Wil ik er meer info over.
      want op de advertentie staat dat alle boekjes erbij zijn
      enz aar er is helemaal niks bij:wtf

      Dit stond in de advertentie:

      Advertentie text marktplaats
      Te Koop Aangeboden:

      Opel Blitz Oprijwagen

      Bouwjaar: 1970

      Km-Stand: 75.000 Orgineel met boekjes aantoonbaar.

      Kleur: Wit met Rood.

      Auto is APK gekeurd t/m 29-08-2009

      Auto is in zeer goede conditie dus je kunt er gelijk de weg mee op.

      Met vriendelijke groet,

      Ad

      Ik zal een paar foto,s plaatsen



      #17430866
      corres
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 April 2006

        mooi ding hoor:wub
        maarre wat zou mij die boekjes roesten als zon blitz er zo goed uitziet en hij rijd verder goed:hmmz

        #17430867
        manta19sr
          Lid sinds:
          24 July 2007

          mooie blitz:P

          #17430868
          streamline
            Lid sinds:
            17 August 2007

            nou dat ik van iemand hoorde dat hij meer dan 100.000 heeft gelopen:hmmz

            #17430869
            corres
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 April 2006

              tja geen wonder weet je hoe oud dat ding is
              ooit een blitz gezien met kilometers van een 2005 model?
              en kunnen wel tig andere motors in gekomen zijn in al die jaren.
              denk niet dat je met zon instelling een superoude blitz moet gaan zoeken.

              #17430870
              hanzzz
              Deelnemer
                Lid sinds:
                15 March 2005

                boeiend knal je er toch gelijk een 24v in :P

                #17430871
                Opelkees
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  11 September 2007

                  origineel gepost door corres
                  tja geen wonder weet je hoe oud dat ding is
                  ooit een blitz gezien met kilometers van een 2005 model?
                  en kunnen wel tig andere motors in gekomen zijn in al die jaren.
                  denk niet dat je met zon instelling een superoude blitz moet gaan zoeken.

                  tegenwoordig hebben de 2005 modellen al 250.000km gelopen Corres;)

                  maar je hebt wel gelijk

                  #17430872
                  Opelkees
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    11 September 2007

                    wel een hele strakke blitz trouwens die zou ik om de kms niet laten staan:wub

                    #17430873
                    streamline
                      Lid sinds:
                      17 August 2007

                      niemand meer info over deze blitz?:o

                      #17430874
                      voederbiet
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        9 May 2006

                        neej dat niet, wel dat hij al een tijdje te koop staat, en istie wel B RBW?

                        mijnes nu uiteindelijk wel:cool:

                        #17430875
                        Dirk
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          20 January 2005

                          Nee, het is een kleine vrachtwagen.

                          Massa leeg voertuig 2.270 kg
                          Laadvermogen 2.080 kg
                          Toegestane maximum massa voertuig 4.350 kg

                          #17430876
                          marcV
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            16 June 2005

                            Ik ken wel iemand uit Limburg die een frisse Blitz heeft verkocht, maar of dat deze is??????

                            #17430877
                            Dirk
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              20 January 2005

                              Is dat kort geleden?

                              Deze Blitz is volgens de RDW 17 september van eigenaar gewisseld.

                              #17430878
                              streamline
                                Lid sinds:
                                17 August 2007

                                origineel gepost door marcV
                                Ik ken wel iemand uit Limburg die een frisse Blitz heeft verkocht, maar of dat deze is??????

                                Heb jij daar meer info over want wat ik tot nu weet is dat deze uit limburg komt.

                                en als het goed is is dit op klein rijbewijs

                                #17430879
                                manta2
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  1 July 2004

                                  Bij een max van meer als 3500kg massa voertuig, heb je een vrachtwagen rijbewijs nodig.
                                  Ik ken deze Blitz niet, al zit ik al 20 jaar in het oud Opel gedoe.
                                  En woon in Limburg, en weet een beetje wat hier rondloopt, heb zelf ook een Blitz oprijwagen gehad.
                                  Een orgineel motorblok van een Blitz kan makelijk 200,000km aan, door de speciale cilinderkop met nokkenas. Op het het blok staat ook dan een T, inplaats van S of #.

                                  #17430880
                                  streamline
                                    Lid sinds:
                                    17 August 2007

                                    Want zover ik wijzer was geworden alles incl kilometerstand was aantoonbaar
                                    eenmaal aangekomen bleek er niks aantoonbaar.
                                    Ten 2e was hij volgenszeggen van de baas voledig gerestaureert
                                    Nou op de deuren zag je de blaasjes al zitten.
                                    Zit voor de prijs Geen lier bij.
                                    En wil toch meer over deze blitz weten en de reden dat ik hem in het manta gedeelte plaats is dat hij uit limburg kwam van een stel manta liefhebbers.
                                    Maar een kennis van ons was ook al eens gaan bellen die had interesse maar vond de prijs veels te hoog dus hij vroeg of dat wel zijn uit uitersete prijs was
                                    en toen begon die vent ja deze is in topstaat toen wou hij er 5.000 voor geven
                                    en toen gooide hij de horen erop.
                                    dus als iemand er nog iets over weet of nog een andere wet te staan:wub

                                    #17430881
                                    eddepet007
                                      Lid sinds:
                                      11 February 2005

                                      ik snap het hele verhaal eigenlijk niet
                                      [img]Want%20zover%20ik%20wijzer%20was%20geworden%20alles%20incl%20kilometerstand%20was%20aantoonbaar[/img]

                                      en dan gaat er een kennis bellen ?
                                      [img]Maar een kennis van ons was ook al eens gaan bellen die had interesse maar vond de prijs veels te hoog dus hij vroeg of dat wel zijn uit uitersete prijs was
                                      en toen begon die vent ja deze is in topstaat toen wou hij er 5.000 voor geven
                                      en toen gooide hij de horen erop.[/img]

                                      snap dr niks van die verkoper wil nu 5000 geven ???

                                      vaag verhaal allemaal als je iets wilt kopen ga je dr heen na een telefoontje en handel je het toch terplekke af ?

                                      #17430882
                                      corres
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        12 April 2006

                                        ja weet et ook niet hoor.
                                        wil je nou een blitz oprijwagen of niet?
                                        2 blaasjes?
                                        verwacht je een nieuwe?voor 5000?
                                        en ook nog weinig kilometers.
                                        zoals ik de blitz op de foto zie lijkt me dit een buitenkansje voor iemand die echt een blitz zoekt.
                                        de meeste zijn toch in een niet al te beste staat tegenwoordig.

                                        #17430883
                                        johani500driver
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          2 November 2007

                                          Ik snap hem wel!!!!!
                                          Als ik iets wil kopen en in de advertentie staan dingen die absoluut niet waar zijn,zou ik ook wantrouwig worden,want wat klopt er misschien nog meer niet?????
                                          Over dat hij 17 sept van eigenaar is verwisselt:De blitz staat nog geen km bij mijn huis vandaan en staat er al heel de zomer.

                                          #17430884
                                          streamline
                                            Lid sinds:
                                            17 August 2007

                                            origineel gepost door johani500driver
                                            Ik snap hem wel!!!!!
                                            Als ik iets wil kopen en in de advertentie staan dingen die absoluut niet waar zijn,zou ik ook wantrouwig worden,want wat klopt er misschien nog meer niet?????
                                            Over dat hij 17 sept van eigenaar is verwisselt:De blitz staat nog geen km bij mijn huis vandaan en staat er al heel de zomer.

                                            idd er kloppen een x tal dingen niet
                                            Hoorde van een kenis van mij dat hij ook interesse had hij belde op en na een paar dingen te hebben gevraagt vroeg hij of hij voor 5.000 weg mocht gooide hij de horen erop.
                                            En zijn vraagprijs is ook teveel want hij is niet strak overgespoten.
                                            maar hoorde dat deze blitz afkomstig is uit limburg maar wil er graag wat meer over weten

                                            #17430885
                                            eddepet007
                                              Lid sinds:
                                              11 February 2005

                                              .Hoorde van een kenis van mij dat hij ook interesse had hij belde op en na een paar dingen te hebben gevraagt vroeg hij of hij voor 5.000 weg mocht gooide hij de horen erop.
                                              En zijn vraagprijs is ook teveel want hij is niet strak overgespoten.

                                              heb ook wel eens van die zeurders aan tel dat ik net zo lief de haak er op gooi
                                              en komt bij zijn vraagprijs te hoog hij mag toch zelf weten wat hij vraagt ?
                                              zeg altyd maar zo prijs te hoog moet je maar verder zoeken

                                              vindt dit beetje gezwets allemaal

                                              #17430886
                                              corres
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                12 April 2006

                                                ik ook heb niet de indruk dat er daadwerkelijk een blitz gaat komen.
                                                spuitwerk niet 100%??
                                                nee oke maar wat verwacht je dan?
                                                op en top gespoten?spuitwerk van 2 a 3000 euries?
                                                en dan voor een euro of 5000?
                                                denk dat je niet zo gauw een blitz oprijwagen tegenkomt die er zo bij staat hoor.
                                                ken de verkoper overigens niet dus maakt mij niet uit of je em wel of niet wilt.
                                                maar als deze je niet aanstaat vraag ik me toch wel af wat je dan toch WEL zoekt

                                                #17430887
                                                eddepet007
                                                  Lid sinds:
                                                  11 February 2005

                                                  mmm weet het ook niet ga kijken dan weet je hoe hij er bij staat en km stand kun je na 40 jaar niks meer van zeggen lijkt me
                                                  mischien al wel 10 andere motoren er in gekomen

                                                  gewoon zelf bekijken en beoordelen

                                                  #17430888
                                                  streamline
                                                    Lid sinds:
                                                    17 August 2007

                                                    ERgaat wel een blitz komen maar ben met dat gesetfs nog nniks wijzer geworden;)

                                                    #17430889
                                                    corres
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      12 April 2006

                                                      gezwets?
                                                      indruk krijg ik bij jou ook een beetje.
                                                      belang bij een blitz?
                                                      heb je geld?
                                                      persoonlijk kijken gaan.
                                                      rijd ie goed?
                                                      alles in orde?
                                                      bieden betalen rijden.
                                                      voor de rest wil ik me verder niet aan dit luchtkasteel ergeren hoort mij niet weer.
                                                      vin het alleen jammer voor de mensen die wel voor je uitkijken naar een fatsoenlijke blitz.
                                                      je had 40 jaar eerder moeten leven.
                                                      dan had je em goed in de lak met weinig kilometers en boekjes en nieuwe bandjes.
                                                      mischien ook nog wel gepoetst en al joh.
                                                      5000 euro klopte dan mischien zelfs ook wel omgerekend in het geld van toen.
                                                      nouja wens je veel succes met de zoektocht.
                                                      we zien hem wel verschijnen of waarschijnlijk niet

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 179)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.