Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › NMO -> WTF?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 januari 2010 om 15:55 #17587093
origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
origineel gepost door 14XE
christelijken zijn ook niet zo netjes,denk maar eens aan die kruistochten van vroeger.maar ik heb nog nooit een plein met duizenden mensen gezien waar ze uit naam van god allemaal heilige oorlog lopen te roepen.
in tegenstelling tot duizenden mensen die ergens jihad roepen en westerse vlaggen verbranden.
landen waar een persoon die een vliegtuig heeft neer laten storten als held word binnen gehaald.idd waar,
het chirstendom heeft ook een oorlogs verleden. hopen dat dat zo blijft :jerry
9-11 is een paar jaar terug,
Kruistochten waren tussen 1095 en 1271
scheelt grofweg gezegd 1000 jaar ;)
toen dachten ze ook dat de aarde plat was en kwam er niets uit de US of A
dat is een heel andere tijd en denkwijze,
de meeste mensen van nu zijn anders dan toen ;)16 januari 2010 om 16:04 #1758709416 januari 2010 om 16:59 #17587095leuk filmpje toch?
die gast was eerst leider van de kkk in the usa.
en nu is hij zelf dominee :o (als ik het verhaal goed begrepen heb)
16 januari 2010 om 17:05 #17587096idd leuk filmpje.
Jammer dat er maar zo weinig zijn die het licht (willen) zien, zoals hem…
Dat zou een hoop zeik hier schelen.
16 januari 2010 om 18:05 #17587097er zijn zat goede moslims, maar omdat een paar procent t geloof misbruikt voor geweld, hoor je iedereen opeens roepen hoe vreselijk moslims zijn.
cristendom (die dom zit er niet voor niets in…) was net zo erg, maar dat boekje is al 223524645x herschreven.
16 januari 2010 om 18:38 #17587098………..and he kissed the chicken :wors :jerry
had dit filmpje nog niet gezien:thumbup
16 januari 2010 om 22:48 #17587099origineel gepost door Freestyler
idd leuk filmpje.Jammer dat er maar zo weinig zijn die het licht (willen) zien, zoals hem…
idd maja wat kunnen wij er aan doen om meer het licht te laten zien..
ik denk gewoon je naasten lief hebben, of die naasten nou nederlander / christen/ moslim zijn… of andere afkomst.. wss dat 9 van de 10 het direct verdienen en als je de 1 ne er ook nog mee over de streep kan trekken is dat alleen maar mooi meegenomen :)king:
de maatschapij dan ben jij :jerry
16 januari 2010 om 23:28 #17587100origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
origineel gepost door Freestyler
idd leuk filmpje.Jammer dat er maar zo weinig zijn die het licht (willen) zien, zoals hem…
dus niet, als er geen overheid was en ” ieder voor zichzelf ” zou zijn, moet jij is kijke :vertag
Mensen hebben nou eenmaal iemand nodig die gezag voert, of het nu een dicatorschap, democractie, communisme, republiek, monarchie of wat dan ook is. Er moet altijd een baas zijn.
17 januari 2010 om 07:58 #17587101ik ben zeker niet de maatschappij. Dat is juist de grote illusie.
De maatschappij is IEDEREEN. En als de personen die nu roet in het eten gooien, dat blijven doen, en niet willen veranderen. Dan is het einde zoek.
En juist in dat willen veranderen. Daar zit het grote probleem juist in.
Voor velen betekend dit namelijk dat ze zwak zijn voor de rest van hun “cultuur/samenleving” en dat mag koste wat kost niet gebeuren….17 januari 2010 om 09:01 #17587102origineel gepost door deejay
origineel gepost door R°bin
Door die nieuwe nederlanders moesten er zelfs tradities van ons weg zoals de negerzoen.. al jaren zo, 1 vindt t discriminerend, dus heten ze nu zoenenSorry maar dat verhaal klopt niet helemaal…
van Reclameweek.nl
Naam Negerzoen verdween om marketing19-12-2006 – Producent Van der Breggen heeft de naam Negerzoen dit jaar niet afgezworen omdat deze kwetsend zou zijn, maar om marketingdoeleinden. Door de lekkernij voortaan Buys Zoenen te noemen, kan het bedrijf met themazoenen komen, zoals de voorjaarszoen die rond Valentijnsdag in de winkels komt te liggen. Dat zegt een woordvoerder van het bedrijf in Trouw. Het bedrijf wilde al langer themazoenen kunnen maken. Dat sommige mensen aanstoot namen aan de term Negerzoen, is voor het bedrijf slechts een bijkomstigheid.
nee nee bart heeft gelijk, dit is het politiek correcte antwoord!!!
17 januari 2010 om 09:22 #17587103origineel gepost door mayhem
er zijn zat goede moslims,die hangen we een tak appart:jerry:jerry:jerry
17 januari 2010 om 10:42 #17587104origineel gepost door Bart Hoedemaker
origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
origineel gepost door Freestyler
dus niet, als er geen overheid was en ” ieder voor zichzelf ” zou zijn, moet jij is kijke :vertag
Mensen hebben nou eenmaal iemand nodig die gezag voert, of het nu een dicatorschap, democractie, communisme, republiek, monarchie of wat dan ook is. Er moet altijd een baas zijn.
ik krijg idd de indruk dat men hier gewend is de lakens uit gedeeld te krijgen ipv ze zelf uit te delen. (onderdanig over komen)
ipv uitgaan van een ander.. zou je moeten uitgaan van jezelf.
en niet alsmaar wijzen naar denhaag.. daar is het nooit goed geweest, so… what els is new…als ik NL vergelijk met het buitenland, ben ikaltijd nog blij in NL te wonen..
17 januari 2010 om 11:46 #17587105Sinds wanneer mag je als burger de lakens zelf uitdelen? :jerry
Dat is nergens vriend….
17 januari 2010 om 11:49 #17587106origineel gepost door geert666
origineel gepost door deejay
origineel gepost door R°bin
Door die nieuwe nederlanders moesten er zelfs tradities van ons weg zoals de negerzoen.. al jaren zo, 1 vindt t discriminerend, dus heten ze nu zoenenSorry maar dat verhaal klopt niet helemaal…
van Reclameweek.nl
Naam Negerzoen verdween om marketing19-12-2006 – Producent Van der Breggen heeft de naam Negerzoen dit jaar niet afgezworen omdat deze kwetsend zou zijn, maar om marketingdoeleinden. Door de lekkernij voortaan Buys Zoenen te noemen, kan het bedrijf met themazoenen komen, zoals de voorjaarszoen die rond Valentijnsdag in de winkels komt te liggen. Dat zegt een woordvoerder van het bedrijf in Trouw. Het bedrijf wilde al langer themazoenen kunnen maken. Dat sommige mensen aanstoot namen aan de term Negerzoen, is voor het bedrijf slechts een bijkomstigheid.
nee nee bart heeft gelijk, dit is het politiek correcte antwoord!!!
BAKKERSWERELD – De naam negerzoen verdwijnt. Koekfabrikant Van der Breggen is gezwicht voor de kritiek dat de naam racistisch zou zijn en verandert de naam van de historische lekkernij in ‘Buys Zoenen’.
17 januari 2010 om 15:49 #17587107origineel gepost door Bart Hoedemaker
Sinds wanneer mag je als burger de lakens zelf uitdelen? :jerryDat is nergens vriend….
ik krijg de indruk dat jij gewoon iets of iemand zoekt waar je de fustraties van je persoonlijke te kort komingen op af kan schuiven..
spijt me zeer maar nu weer, de vinger wijzen..
het is maar net wat je er zelf van maakt. als jij er van denk beter te worden je zelf als de gebeten hond te zien, moet je daar vooral mee doorgaan, maar ik weet beter.
17 januari 2010 om 16:45 #17587108Nee niet echt, ik zeg gewoon waar het op staat.
17 januari 2010 om 18:12 #17587109@ Bart, ik heb net het filmpje gezien dat je had gepost.
Doet me denken aan de islamitische basisscholen!!! die nog niet heel lang geleden in brand zijn gestoken. Waar was dat ook alweer, Eindhoven ofzo?
Dat vind ik pas echt triest, je op kinderen gaan richten. En dat nog wel in Nederland. Zo zie je maar weer, waar gaat dit toch naartoe.
17 januari 2010 om 18:15 #17587110origineel gepost door -CB-
@ Bart, ik heb net het filmpje gezien dat je had gepost.Doet me denken aan de islamitische basisscholen!!! die nog niet heel lang geleden in brand zijn gestoken. Waar was dat ook alweer, Eindhoven ofzo?
Dat vind ik pas echt triest, je op kinderen gaan richten. En dat nog wel in Nederland. Zo zie je maar weer, waar gaat dit toch naartoe.
ja daar doelde ik ook op…
er werden toen “londsdale” jongeren van verdacht ofzo?
17 januari 2010 om 18:21 #17587111Ja, in het geval in Eindhoven (net opgezocht) waren het 5 recht-extremisten. Het was een tijdje geleden geloof ik een rage om de nazi uit te hangen.
17 januari 2010 om 21:13 #17587112Ook dat soort lui moet worden aangepakt.
20 januari 2010 om 11:20 #17587113Als Wilders wordt vervolgd, betekent dat de overheid ” Dubbele Standaarden ” heeft, en we geen echte ” Vrijheid van Meningsuiting ” hebben in Nederland.
20 januari 2010 om 11:36 #17587114Inderdaad…. er kan niet anders dan vrijspraak volgen.
20 januari 2010 om 11:51 #17587115als wilders nog meer aanhangers krijgt, ben ik bang dat de film Idiocracy werkelijkheid gaat worden (voor zo ver dat nu al niet gebeurd)
en dan doel ik op de gemiddelde inteligentie van de mensen in die flim en het verkiezen van president camatcho ofzo :wtf
20 januari 2010 om 11:57 #17587116Weet je wat het is met Wilders,
Zijn idealen zijn opzich niet verkeerd (ik ben groot voorstander van vrijheid) alleen hij dramt teveel door op het islam gebeuren. Daarnaast wint hij vooral zielen door in te haken op de fouten van andere politici.
Da’s jammer, want zoals gezegd, de intentie is er.
20 januari 2010 om 12:15 #17587117in de politiek wilt iedereen zijn zin door drukken.
dan heb je mensen die hun zin verkondigen motiveren hoe ze het gaan doen en, dat met hun behaalde zetels gaan proberen waar te maken.
en je hebt mensen die zeggen wat het volk wilt horen en dat hun daarvoor gaan zorgen, niks wordt dan onderbouwd… en alles wat andere zeggen word afgekraakt. en gezecht dat ze het er niet mee eens zijn. ipv dat ze zeggen nou ik zou het liever zo zien, en dat zo en zo berijkt worden. en als je het zo en zo doet hou je alle partijen tevereden en daarom is ben ik van mening dat mijn manier beter is…
maar dat hoor je er geen éé’n zeggen.
ook ik erger me wel eens aan dingen waarvan wilders roept dat hij ze wilt verbeteren.
maar hij motiveerd niks.. nou wil ik niet zeggen dat hij een domme jongen is. hij is echt wel slim en weet wat hij doet, hij doet zich alleen zo dom voor (wat miss weer slim is om zetels te krijgen hahi)
daarom vind ik een stem op wilders een stem vergooit, als hij nog groter wordt het word de leidende partij… dan wilt niemand met hem samenwerken..
daarom blijf ik lekker bij de VVD :)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.