NMO -> WTF?

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer NMO -> WTF?

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 130)
  • Auteur
    Berichten
  • #17587018
    R.Frankhuisen
      Lid sinds:
      2 March 2009

      ik ben het met bart eens.. sommige dingen die meneer wilders zegt die kloppen gewoon.. alleen slaat hij af en toe een beetje door.. maar dat maakt niet uit tenminste iemand die er wat van zegt..

      en wat city77 zegt kan ik me ook in vinden als ze hier heen komen en zich aanpassen helemaal oke, maar 80% van wat hier zit is gewoon vuilnis en ook niet meer als dat! en zoals het ook bij de nederlanders gaat de slechte verpesten het voor goeie..

      #17587019
      Pastra
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 February 2007

        We hebben op het werk zo’n noord-arfikaanse vriend(en dan zeg ik het netjes), deze ging er ff vanuit dat we rekening gingen houden met zijn ramadan. Dus niet eten en drinken bij hem in de buurt, nou NO F*CKING WAY!!!

        Hij zat tegenover me, en ik zat heerlijk men broodje in de cup-a-soup te dopen, en de wiener melange vloeide als elke dag. Ik ga geen rekening houden met die lui. We krijgen nu een stagiair die nog strenger gelovig is, maar daar zijn we het niet zo heel erg mee eens, omdat hij bij ons ook wil bidden…ja FUCK it, en dan van die t*ringherrie er bij zeker…pleurt op…:jerry

        #17587020
        Baas J.
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 May 2008

          Culemborg is nog maar t begin…. iedereen is t beu met die lui… Nog ff geduld tot de verkiezingen jongens.

          #17587021
          Hakkie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            16 November 2005

            jongens , vergeet de polen niet he.. daarmee worden we overspoelt hier in de bollenstreek:(

            #17587022
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              origineel gepost door city77
              ik stem op Geert volmondig JA, ik ben voor NEDERLAND en niet voor klein turkye marokko of antillen.
              als ze zich aanpassen aan nederland dan hoor je mij niet maar het zijn juist die lui die hun eigen levenstijl aan ons willen opdringen en die kant gaan we al mooi op, lang leve de struisvogel politiek:vertag

              ben het hier wel mee eens

              wil je in dit land wonen
              ok maar pas je dan aan aan de gebruiken en regels van dit land

              wil je dat niet flikker dan lekker op:o:o:o:o

              nix speciale scholen kerken moskeeen of whateffer
              wil je hier wonen zul je moeten inburgeren ook

              en dat gaat lastig als je steeds in je eigen hokjes /hoekjes kruipt

              en meteen begint te janken van discriminatie
              zodra je je zin niet krijgt

              door deze softe regering gaat het hele land naar de
              verdoemenis
              en komen er dagelijks hard werken de mensen op straat te staan
              omdat er voor hun loon 2 polen komen werken
              die nog niet de halve vaste lastten hebben die de nederlanders wel hebben

              ik kots van deze situatie:puke:puke
              heeft niets met het wel of niet rasict zijn te maken

              als m,n nederlandse buurman mij t brood uit de mond steeld
              krijg ik aan hem ook n hekel:o:o;);)

              zou eens tijd worden dat daar iets aan gedaan wordt:o;)

              #17587023
              Freestyler
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 January 2006

                Heb het topic eens rustig gevolgd.

                Maar moet toegeven dat ik het met 90% van wat hier staat eens ben.

                Dat buitenlanders hier willen komen wonen en werken, heb ik helemaal geen problemen mee.

                Zolang ze zich maar aanpassen aan onze gebruiken en wetten. Dat ze dan ook nog een moskee willen ivm hun godsdienst, ook tot daar aan toe.
                Maar geen 3 in de stad!
                Als iemand hier islam wil doen, en dan begint te beweren dat hij daarbij een moskee MOET hebben en dat wij die dan maar MOETEN bouwen. Die kan van mij gelijk de pleuris krijgen.
                Dat ze dan van hun eigen geld een moskee laten bouwen, heb ik ook vrede mee. Mits hij door alle soort werknemers gebouwd wordt, en niet alleen door buitenlanders.
                Dan spreek je pas van echte integratie, met en DOOR de samenleving. niet alleen OP de samenleving.

                En wat die buitenlandse talen op de nederlandse zenders moeten, nokken moeten ze ermee.
                Ze hebben toch allemaal een schotel voor aljazeera. What the hell moeten ze dan met een eigen ding op notabene nederlandse zenders??

                Dit is toch wel het toppunt van we schuiven onze eigen dingen aan de kant omdat we anders rassist zijn…
                Kijk eens buitenland hoe goed wij jullie integreren :wtf

                Get the hell out of my country :fy

                #17587024
                Rbin
                  Lid sinds:
                  26 October 2008

                  origineel gepost door louwe 16 klepper

                  origineel gepost door city77
                  ik stem op Geert volmondig JA, ik ben voor NEDERLAND en niet voor klein turkye marokko of antillen.
                  als ze zich aanpassen aan nederland dan hoor je mij niet maar het zijn juist die lui die hun eigen levenstijl aan ons willen opdringen en die kant gaan we al mooi op, lang leve de struisvogel politiek:vertag

                  ben het hier wel mee eens

                  wil je in dit land wonen
                  ok maar pas je dan aan aan de gebruiken en regels van dit land

                  wil je dat niet flikker dan lekker op:o:o:o:o

                  nix speciale scholen kerken moskeeen of whateffer
                  wil je hier wonen zul je moeten inburgeren ook

                  en dat gaat lastig als je steeds in je eigen hokjes /hoekjes kruipt

                  en meteen begint te janken van discriminatie
                  zodra je je zin niet krijgt

                  door deze softe regering gaat het hele land naar de
                  verdoemenis
                  en komen er dagelijks hard werken de mensen op straat te staan
                  omdat er voor hun loon 2 polen komen werken
                  die nog niet de halve vaste lastten hebben die de nederlanders wel hebben

                  ik kots van deze situatie:puke:puke
                  heeft niets met het wel of niet rasict zijn te maken

                  als m,n nederlandse buurman mij t brood uit de mond steeld
                  krijg ik aan hem ook n hekel:o:o;);)

                  zou eens tijd worden dat daar iets aan gedaan wordt:o;)

                  Iedereen gewoon massaal op Wilders stemmen, de andere partijen zien ook dat Wilders in opkomst is en zijn gewoon bang voor z’n goeie ideeen. Door die nieuwe nederlanders moesten er zelfs tradities van ons weg zoals de negerzoen.. al jaren zo, 1 vindt t discriminerend, dus heten ze nu zoenen.. belachelijk.. hun zijn te gast in ons land idd

                  #17587025
                  Bart Hoedemaker
                    Lid sinds:
                    12 February 2007

                    Ik wil niet haatdragend of discriminerend overkomen, want ik wil zelf in een boeddhistisch land gaan wonen als alles goed gaat. Ook ik heb me daar dan maar aan te passen, dus andersom voor Nederland moet dit zeker ook gelden.

                    : Edited by mod. ( let op uw uitspraken in deze!Forumregels “Opel-Forum” :

                    Het is ten alle tijden en zonder uitzondering verboden om
                    – Te vloeken, schelden en/of te discrimineren )

                    #17587026
                    Freestyler
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      29 January 2006

                      Nee Bart, het is niet de Islam die dat veroorzaakt.

                      Het is de halfzachte regering die alles toelaat waardoor er door alle buitenlanders grootschalig misbruik van gemaakt wordt. Want we moeten allemaal wat tolleranter wezen. Schijnbaar geld dat enkel voor de mensen uit het westen, die uit het zuiden en oosten hoeven zich daar niet aan op te houden.

                      Dat 80% daarvan in de islam gelooft is daar bij zaak van. Het hadden net zo goed Joden, Boehdisten, of hindoes kunnen wezen.

                      #17587027
                      RonaldH
                        Lid sinds:
                        30 June 2004

                        In rotterdam zuid bouwen ze al een jaar of 5 aan een moskee,gefinancieerd door een of andere sjeik uit arabie.

                        Een megading echt niet normaal.

                        Wat dacht je van al die scholen?? En imams

                        denk daar eens over na!!

                        #17587028
                        Bart Hoedemaker
                          Lid sinds:
                          12 February 2007
                          #17587029
                          Bart Hoedemaker
                            Lid sinds:
                            12 February 2007

                            origineel gepost door Freestyler
                            Nee Bart, het is niet de Islam die dat veroorzaakt.

                            Het is de halfzachte regering die alles toelaat waardoor er door alle buitenlanders grootschalig misbruik van gemaakt wordt. Want we moeten allemaal wat tolleranter wezen. Schijnbaar geld dat enkel voor de mensen uit het westen, die uit het zuiden en oosten hoeven zich daar niet aan op te houden.

                            Dat 80% daarvan in de islam gelooft is daar bij zaak van. Het hadden net zo goed Joden, Boehdisten, of hindoes kunnen wezen.

                            Geef ik je gelijk in, maar kijk is naar andere landen, meeste probleem veroorzakers zijn altijd Islam. Waar ik naar toe wil in Thailand, de zuidelijke provincie wil je niet komen, dagelijks bomaanslagen, ra ra islam

                            #17587030
                            Bart Hoedemaker
                              Lid sinds:
                              12 February 2007

                              origineel gepost door Freestyler
                              Het hadden net zo goed Joden, Boehdisten, of hindoes kunnen wezen.

                              Zie jij die ergens oorlog voeren? Dit zijn meestal vredelijke religies

                              #17587031
                              Baas J.
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                19 May 2008

                                Islam = Vrede (als de andere religies zijn uitgemoord..)

                                #17587032
                                Freestyler
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  29 January 2006

                                  Tuurlijk, valt gewoon op dat 90% van die rel schoppers achter de islam staat. Wil niet zeggen dat de islam slecht is. Enkel die gasten die het verkeerd intrepeteren.

                                  Zelfde als met dat christendom. Geloof dat het weer eens tijd wordt voor moderne kruistochten.

                                  Denk dat als dat gaat gebeuren, er van de islam neit veel meer over zal blijven :swear

                                  Blijf wel bij mijn standpunt, willen ze hier komen, geen probleem. Passen ze zich maar aan.
                                  Dus geen opdringerige godsdienst, geen dubbele nationaliteit (omdat ze anders geen bijstand krijgen)
                                  Of je bent Nederlander, of je bent (weet ik waar ze allemaal vandaan komen), maar geen 2 leven meer.
                                  Geen dingen door dringen omdat ze godsdienstig moeten. Nationale veiligheid gaat voor elke godsdienst!

                                  Ik ben rij instructeur van beroep, maar mocht er eens zon wandelend gordijn in de auto stappen, waarvan ik het gezicht niet eens kan zien. Die wordt pertinent geweigerd. Puur uit veiligheid.

                                  #17587033
                                  Bart Hoedemaker
                                    Lid sinds:
                                    12 February 2007

                                    origineel gepost door Baas J.
                                    Islam = Vrede (als de andere religies zijn uitgemoord..)

                                    :thumbup

                                    #17587034
                                    R.Frankhuisen
                                      Lid sinds:
                                      2 March 2009

                                      Ik ben blij dat er meer mensen de zelfde mening delen als mij, ik was al bang dat iedereen mij raar zou aan kijken omdat ik er op die manier over dacht!

                                      maar ik blijf er bij als ze zich gewoon netjes aan “onze” regels houden is er niks aan de hand.. het is niet de bedoeling dat wij rekening met hun moeten houden of dat wij ons straks aan “hun”regels moeten houden!

                                      het is te gek om over te lullen dat hun op sommige plekken al bepalen wat er gebeurd!

                                      #17587035
                                      astra tje
                                        Lid sinds:
                                        8 July 2004

                                        ik sprak jaren geleden eens wat “buitenlanders'” en die zeiden tegen mij het volgende:

                                        wij gaan nederland overnemen. niks geen grenzen. alles multicultureel. nederland is makkelijk. nederland is dom. kijk maar jongen, wij gaan gelijk krijgen’!

                                        enne, begint er aardig op te lijken. maar ik maak me er niet te druk over. denk je echt dat we er iets aan kunnen doen? nopes…

                                        wij iets aanpassen, hun iets aanpassen lijkt me de ideale situatie…

                                        #17587036
                                        2e-c14nz
                                          Lid sinds:
                                          5 June 2009

                                          Ik heb met niemand een probleem. Met geen enkele bevolkingsgroep. Zolang je je maar normaal en fatsoenlijk gedraagd mag je van mij alles doen hoor. Of je nou pool, turk of weet ik veel wat bent! Begin er alleen een beetje een hekel aan te krijgen dat je niks meer kan zeggen of je krijgt al de titel racist naar je hoofd geslingerd. En daar kan ik dan weer niet tegen. Ik kan me voorstellen dat mensen over de zeik raken als ze het er ergens niet mee eens zijn, maar het schijnt zo te zijn dat je tegenwoordig alles maar voor je zelf moet houden. Ik zie het echt overal waar ik kom. In het verkeer en zelfs bij mij op school. Doe je iets wat een ander niet aan staat, krijg je gelijk een grote bek terug of allerlei ziektes naar je hoofd gegooit. Eerlijk is eerlijk, ik hou niet van mensen in een hoekje plaatsen, en doe het zelf ook bijna nooit, maar het zijn altijd het zelfde soort mensen die zo reageren. Wie je hier in plaatst, dat is voor iedereen zelf in te vullen.

                                          Dat allerlei bevolkings groepen een eigen zender krijgen, so be it. Dan kijk je er toch niet naar? Het feit dat we in een multiculturele samenleving leven, kun je niet omdraaien, dus ik denk dat we er maar mee moeten leren leven. Want deze discussie duurt al jaren lang. Tuurlijk, als ik de ”baas” zou zijn, dan had ik het wel heel anders aangepakt, maar dat is nou eenmaal niet zo.

                                          #17587037
                                          8klepper
                                            Lid sinds:
                                            11 November 2005

                                            origineel gepost door astra tje
                                            ik sprak jaren geleden eens wat “buitenlanders'” en die zeiden tegen mij het volgende:

                                            wij gaan nederland overnemen. niks geen grenzen. alles multicultureel. nederland is makkelijk. nederland is dom. kijk maar jongen, wij gaan gelijk krijgen’!

                                            enne, begint er aardig op te lijken. maar ik maak me er niet te druk over. denk je echt dat we er iets aan kunnen doen? nopes…

                                            wij iets aanpassen, hun iets aanpassen lijkt me de ideale situatie…

                                            origineel gepost door R.Frankhuisen

                                            men vriendin kan ik hier na 10en niet meer alleen met de metro omdat ze anders word lastig gevallen door buitenlanders..

                                            2 vrienden van mij zijn door een groep van 10 marokanen helemaal de *$#%@&% in geslagen omdat ze niet van een bankje af wouden gaan omdat die marokanen daar wouden gaan zitten.. :S

                                            waar the fuck gaat het heen in dit land.. :thumbdown

                                            come and take it :*



                                            :jerry:jerry

                                            #17587038
                                            Bart Hoedemaker
                                              Lid sinds:
                                              12 February 2007

                                              Begint er zo langzamerhand op te lijken ja….. :kewlpics

                                              #17587039
                                              Bart Hoedemaker
                                                Lid sinds:
                                                12 February 2007

                                                @ 8 klapper: Is dit niks voor jou om in huis te installeren?

                                                :jerry

                                                #17587040
                                                R.Frankhuisen
                                                  Lid sinds:
                                                  2 March 2009

                                                  hahahahaha!! mooi!! :P

                                                  #17587041
                                                  Ghanz
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    31 July 2005

                                                    origineel gepost door Freestyler
                                                    Heb het topic eens rustig gevolgd.

                                                    Maar moet toegeven dat ik het met 90% van wat hier staat eens ben.

                                                    Dat buitenlanders hier willen komen wonen en werken, heb ik helemaal geen problemen mee.

                                                    Zolang ze zich maar aanpassen aan onze gebruiken en wetten. Dat ze dan ook nog een moskee willen ivm hun godsdienst, ook tot daar aan toe.
                                                    Maar geen 3 in de stad!
                                                    Als iemand hier islam wil doen, en dan begint te beweren dat hij daarbij een moskee MOET hebben en dat wij die dan maar MOETEN bouwen. Die kan van mij gelijk de pleuris krijgen.
                                                    Dat ze dan van hun eigen geld een moskee laten bouwen, heb ik ook vrede mee. Mits hij door alle soort werknemers gebouwd wordt, en niet alleen door buitenlanders.
                                                    Dan spreek je pas van echte integratie, met en DOOR de samenleving. niet alleen OP de samenleving.

                                                    En wat die buitenlandse talen op de nederlandse zenders moeten, nokken moeten ze ermee.
                                                    Ze hebben toch allemaal een schotel voor aljazeera. What the hell moeten ze dan met een eigen ding op notabene nederlandse zenders??

                                                    Dit is toch wel het toppunt van we schuiven onze eigen dingen aan de kant omdat we anders rassist zijn…
                                                    Kijk eens buitenland hoe goed wij jullie integreren :wtf

                                                    Get the hell out of my country :fy

                                                    tja dit maffe land met zijn even maffe regering mag graag
                                                    vooroplopen in idiote ideeën en uitvoeringen.

                                                    nederlandse regering…:puke:puke:puke:puke

                                                    #17587042
                                                    mayhem
                                                      Lid sinds:
                                                      13 June 2006

                                                      kleine kans dat je zo iets raakt. onstabiele voetpositie en ongecontroleerd met 1 arm.

                                                    25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 130)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.