Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › NMO -> WTF?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 januari 2010 om 19:05 #17587018
ik ben het met bart eens.. sommige dingen die meneer wilders zegt die kloppen gewoon.. alleen slaat hij af en toe een beetje door.. maar dat maakt niet uit tenminste iemand die er wat van zegt..
en wat city77 zegt kan ik me ook in vinden als ze hier heen komen en zich aanpassen helemaal oke, maar 80% van wat hier zit is gewoon vuilnis en ook niet meer als dat! en zoals het ook bij de nederlanders gaat de slechte verpesten het voor goeie..
9 januari 2010 om 22:58 #17587019We hebben op het werk zo’n noord-arfikaanse vriend(en dan zeg ik het netjes), deze ging er ff vanuit dat we rekening gingen houden met zijn ramadan. Dus niet eten en drinken bij hem in de buurt, nou NO F*CKING WAY!!!
Hij zat tegenover me, en ik zat heerlijk men broodje in de cup-a-soup te dopen, en de wiener melange vloeide als elke dag. Ik ga geen rekening houden met die lui. We krijgen nu een stagiair die nog strenger gelovig is, maar daar zijn we het niet zo heel erg mee eens, omdat hij bij ons ook wil bidden…ja FUCK it, en dan van die t*ringherrie er bij zeker…pleurt op…:jerry
9 januari 2010 om 23:51 #17587020Culemborg is nog maar t begin…. iedereen is t beu met die lui… Nog ff geduld tot de verkiezingen jongens.
10 januari 2010 om 00:06 #17587021jongens , vergeet de polen niet he.. daarmee worden we overspoelt hier in de bollenstreek:(
10 januari 2010 om 00:19 #17587022AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door city77
ik stem op Geert volmondig JA, ik ben voor NEDERLAND en niet voor klein turkye marokko of antillen.
als ze zich aanpassen aan nederland dan hoor je mij niet maar het zijn juist die lui die hun eigen levenstijl aan ons willen opdringen en die kant gaan we al mooi op, lang leve de struisvogel politiek:vertagben het hier wel mee eens
wil je in dit land wonen
ok maar pas je dan aan aan de gebruiken en regels van dit landwil je dat niet flikker dan lekker op:o:o:o:o
nix speciale scholen kerken moskeeen of whateffer
wil je hier wonen zul je moeten inburgeren ooken dat gaat lastig als je steeds in je eigen hokjes /hoekjes kruipt
en meteen begint te janken van discriminatie
zodra je je zin niet krijgtdoor deze softe regering gaat het hele land naar de
verdoemenis
en komen er dagelijks hard werken de mensen op straat te staan
omdat er voor hun loon 2 polen komen werken
die nog niet de halve vaste lastten hebben die de nederlanders wel hebbenik kots van deze situatie:puke:puke
heeft niets met het wel of niet rasict zijn te makenals m,n nederlandse buurman mij t brood uit de mond steeld
krijg ik aan hem ook n hekel:o:o;);)zou eens tijd worden dat daar iets aan gedaan wordt:o;)
10 januari 2010 om 08:52 #17587023Heb het topic eens rustig gevolgd.
Maar moet toegeven dat ik het met 90% van wat hier staat eens ben.
Dat buitenlanders hier willen komen wonen en werken, heb ik helemaal geen problemen mee.
Zolang ze zich maar aanpassen aan onze gebruiken en wetten. Dat ze dan ook nog een moskee willen ivm hun godsdienst, ook tot daar aan toe.
Maar geen 3 in de stad!
Als iemand hier islam wil doen, en dan begint te beweren dat hij daarbij een moskee MOET hebben en dat wij die dan maar MOETEN bouwen. Die kan van mij gelijk de pleuris krijgen.
Dat ze dan van hun eigen geld een moskee laten bouwen, heb ik ook vrede mee. Mits hij door alle soort werknemers gebouwd wordt, en niet alleen door buitenlanders.
Dan spreek je pas van echte integratie, met en DOOR de samenleving. niet alleen OP de samenleving.En wat die buitenlandse talen op de nederlandse zenders moeten, nokken moeten ze ermee.
Ze hebben toch allemaal een schotel voor aljazeera. What the hell moeten ze dan met een eigen ding op notabene nederlandse zenders??Dit is toch wel het toppunt van we schuiven onze eigen dingen aan de kant omdat we anders rassist zijn…
Kijk eens buitenland hoe goed wij jullie integreren :wtfGet the hell out of my country :fy
10 januari 2010 om 09:16 #17587024origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door city77
ik stem op Geert volmondig JA, ik ben voor NEDERLAND en niet voor klein turkye marokko of antillen.
als ze zich aanpassen aan nederland dan hoor je mij niet maar het zijn juist die lui die hun eigen levenstijl aan ons willen opdringen en die kant gaan we al mooi op, lang leve de struisvogel politiek:vertagben het hier wel mee eens
wil je in dit land wonen
ok maar pas je dan aan aan de gebruiken en regels van dit landwil je dat niet flikker dan lekker op:o:o:o:o
nix speciale scholen kerken moskeeen of whateffer
wil je hier wonen zul je moeten inburgeren ooken dat gaat lastig als je steeds in je eigen hokjes /hoekjes kruipt
en meteen begint te janken van discriminatie
zodra je je zin niet krijgtdoor deze softe regering gaat het hele land naar de
verdoemenis
en komen er dagelijks hard werken de mensen op straat te staan
omdat er voor hun loon 2 polen komen werken
die nog niet de halve vaste lastten hebben die de nederlanders wel hebbenik kots van deze situatie:puke:puke
heeft niets met het wel of niet rasict zijn te makenals m,n nederlandse buurman mij t brood uit de mond steeld
krijg ik aan hem ook n hekel:o:o;);)zou eens tijd worden dat daar iets aan gedaan wordt:o;)
Iedereen gewoon massaal op Wilders stemmen, de andere partijen zien ook dat Wilders in opkomst is en zijn gewoon bang voor z’n goeie ideeen. Door die nieuwe nederlanders moesten er zelfs tradities van ons weg zoals de negerzoen.. al jaren zo, 1 vindt t discriminerend, dus heten ze nu zoenen.. belachelijk.. hun zijn te gast in ons land idd
10 januari 2010 om 11:09 #17587025Ik wil niet haatdragend of discriminerend overkomen, want ik wil zelf in een boeddhistisch land gaan wonen als alles goed gaat. Ook ik heb me daar dan maar aan te passen, dus andersom voor Nederland moet dit zeker ook gelden.
: Edited by mod. ( let op uw uitspraken in deze!Forumregels “Opel-Forum” :
Het is ten alle tijden en zonder uitzondering verboden om
– Te vloeken, schelden en/of te discrimineren )10 januari 2010 om 11:13 #17587026Nee Bart, het is niet de Islam die dat veroorzaakt.
Het is de halfzachte regering die alles toelaat waardoor er door alle buitenlanders grootschalig misbruik van gemaakt wordt. Want we moeten allemaal wat tolleranter wezen. Schijnbaar geld dat enkel voor de mensen uit het westen, die uit het zuiden en oosten hoeven zich daar niet aan op te houden.
Dat 80% daarvan in de islam gelooft is daar bij zaak van. Het hadden net zo goed Joden, Boehdisten, of hindoes kunnen wezen.
10 januari 2010 om 11:17 #17587027In rotterdam zuid bouwen ze al een jaar of 5 aan een moskee,gefinancieerd door een of andere sjeik uit arabie.
Een megading echt niet normaal.
Wat dacht je van al die scholen?? En imams
denk daar eens over na!!
10 januari 2010 om 11:23 #17587028http://www.telegraaf.nl/binnenland/5753435/__Stilte_voor_de_electorale_storm__.html?p=2,2
Weer het CDA he ( ook al is het in de peilingen ) :cry
10 januari 2010 om 11:26 #17587029origineel gepost door Freestyler
Nee Bart, het is niet de Islam die dat veroorzaakt.Het is de halfzachte regering die alles toelaat waardoor er door alle buitenlanders grootschalig misbruik van gemaakt wordt. Want we moeten allemaal wat tolleranter wezen. Schijnbaar geld dat enkel voor de mensen uit het westen, die uit het zuiden en oosten hoeven zich daar niet aan op te houden.
Dat 80% daarvan in de islam gelooft is daar bij zaak van. Het hadden net zo goed Joden, Boehdisten, of hindoes kunnen wezen.
Geef ik je gelijk in, maar kijk is naar andere landen, meeste probleem veroorzakers zijn altijd Islam. Waar ik naar toe wil in Thailand, de zuidelijke provincie wil je niet komen, dagelijks bomaanslagen, ra ra islam
10 januari 2010 om 11:27 #17587030origineel gepost door Freestyler
Het hadden net zo goed Joden, Boehdisten, of hindoes kunnen wezen.Zie jij die ergens oorlog voeren? Dit zijn meestal vredelijke religies
10 januari 2010 om 11:39 #17587031Islam = Vrede (als de andere religies zijn uitgemoord..)
10 januari 2010 om 11:56 #17587032Tuurlijk, valt gewoon op dat 90% van die rel schoppers achter de islam staat. Wil niet zeggen dat de islam slecht is. Enkel die gasten die het verkeerd intrepeteren.
Zelfde als met dat christendom. Geloof dat het weer eens tijd wordt voor moderne kruistochten.
Denk dat als dat gaat gebeuren, er van de islam neit veel meer over zal blijven :swear
Blijf wel bij mijn standpunt, willen ze hier komen, geen probleem. Passen ze zich maar aan.
Dus geen opdringerige godsdienst, geen dubbele nationaliteit (omdat ze anders geen bijstand krijgen)
Of je bent Nederlander, of je bent (weet ik waar ze allemaal vandaan komen), maar geen 2 leven meer.
Geen dingen door dringen omdat ze godsdienstig moeten. Nationale veiligheid gaat voor elke godsdienst!Ik ben rij instructeur van beroep, maar mocht er eens zon wandelend gordijn in de auto stappen, waarvan ik het gezicht niet eens kan zien. Die wordt pertinent geweigerd. Puur uit veiligheid.
10 januari 2010 om 12:34 #17587033origineel gepost door Baas J.
Islam = Vrede (als de andere religies zijn uitgemoord..):thumbup
10 januari 2010 om 12:38 #17587034Ik ben blij dat er meer mensen de zelfde mening delen als mij, ik was al bang dat iedereen mij raar zou aan kijken omdat ik er op die manier over dacht!
maar ik blijf er bij als ze zich gewoon netjes aan “onze” regels houden is er niks aan de hand.. het is niet de bedoeling dat wij rekening met hun moeten houden of dat wij ons straks aan “hun”regels moeten houden!
het is te gek om over te lullen dat hun op sommige plekken al bepalen wat er gebeurd!
10 januari 2010 om 12:52 #17587035ik sprak jaren geleden eens wat “buitenlanders'” en die zeiden tegen mij het volgende:
wij gaan nederland overnemen. niks geen grenzen. alles multicultureel. nederland is makkelijk. nederland is dom. kijk maar jongen, wij gaan gelijk krijgen’!
enne, begint er aardig op te lijken. maar ik maak me er niet te druk over. denk je echt dat we er iets aan kunnen doen? nopes…
wij iets aanpassen, hun iets aanpassen lijkt me de ideale situatie…
10 januari 2010 om 14:04 #17587036Ik heb met niemand een probleem. Met geen enkele bevolkingsgroep. Zolang je je maar normaal en fatsoenlijk gedraagd mag je van mij alles doen hoor. Of je nou pool, turk of weet ik veel wat bent! Begin er alleen een beetje een hekel aan te krijgen dat je niks meer kan zeggen of je krijgt al de titel racist naar je hoofd geslingerd. En daar kan ik dan weer niet tegen. Ik kan me voorstellen dat mensen over de zeik raken als ze het er ergens niet mee eens zijn, maar het schijnt zo te zijn dat je tegenwoordig alles maar voor je zelf moet houden. Ik zie het echt overal waar ik kom. In het verkeer en zelfs bij mij op school. Doe je iets wat een ander niet aan staat, krijg je gelijk een grote bek terug of allerlei ziektes naar je hoofd gegooit. Eerlijk is eerlijk, ik hou niet van mensen in een hoekje plaatsen, en doe het zelf ook bijna nooit, maar het zijn altijd het zelfde soort mensen die zo reageren. Wie je hier in plaatst, dat is voor iedereen zelf in te vullen.
Dat allerlei bevolkings groepen een eigen zender krijgen, so be it. Dan kijk je er toch niet naar? Het feit dat we in een multiculturele samenleving leven, kun je niet omdraaien, dus ik denk dat we er maar mee moeten leren leven. Want deze discussie duurt al jaren lang. Tuurlijk, als ik de ”baas” zou zijn, dan had ik het wel heel anders aangepakt, maar dat is nou eenmaal niet zo.
10 januari 2010 om 14:40 #17587037origineel gepost door astra tje
ik sprak jaren geleden eens wat “buitenlanders'” en die zeiden tegen mij het volgende:wij gaan nederland overnemen. niks geen grenzen. alles multicultureel. nederland is makkelijk. nederland is dom. kijk maar jongen, wij gaan gelijk krijgen’!
enne, begint er aardig op te lijken. maar ik maak me er niet te druk over. denk je echt dat we er iets aan kunnen doen? nopes…
wij iets aanpassen, hun iets aanpassen lijkt me de ideale situatie…
origineel gepost door R.Frankhuisen
men vriendin kan ik hier na 10en niet meer alleen met de metro omdat ze anders word lastig gevallen door buitenlanders..
2 vrienden van mij zijn door een groep van 10 marokanen helemaal de *$#%@&% in geslagen omdat ze niet van een bankje af wouden gaan omdat die marokanen daar wouden gaan zitten.. :S
waar the fuck gaat het heen in dit land.. :thumbdown
come and take it :*
:jerry:jerry
10 januari 2010 om 14:46 #17587038Begint er zo langzamerhand op te lijken ja….. :kewlpics
10 januari 2010 om 14:55 #17587039@ 8 klapper: Is dit niks voor jou om in huis te installeren?
:jerry
10 januari 2010 om 16:15 #17587040hahahahaha!! mooi!! :P
10 januari 2010 om 16:57 #17587041origineel gepost door Freestyler
Heb het topic eens rustig gevolgd.Maar moet toegeven dat ik het met 90% van wat hier staat eens ben.
Dat buitenlanders hier willen komen wonen en werken, heb ik helemaal geen problemen mee.
Zolang ze zich maar aanpassen aan onze gebruiken en wetten. Dat ze dan ook nog een moskee willen ivm hun godsdienst, ook tot daar aan toe.
Maar geen 3 in de stad!
Als iemand hier islam wil doen, en dan begint te beweren dat hij daarbij een moskee MOET hebben en dat wij die dan maar MOETEN bouwen. Die kan van mij gelijk de pleuris krijgen.
Dat ze dan van hun eigen geld een moskee laten bouwen, heb ik ook vrede mee. Mits hij door alle soort werknemers gebouwd wordt, en niet alleen door buitenlanders.
Dan spreek je pas van echte integratie, met en DOOR de samenleving. niet alleen OP de samenleving.En wat die buitenlandse talen op de nederlandse zenders moeten, nokken moeten ze ermee.
Ze hebben toch allemaal een schotel voor aljazeera. What the hell moeten ze dan met een eigen ding op notabene nederlandse zenders??Dit is toch wel het toppunt van we schuiven onze eigen dingen aan de kant omdat we anders rassist zijn…
Kijk eens buitenland hoe goed wij jullie integreren :wtfGet the hell out of my country :fy
tja dit maffe land met zijn even maffe regering mag graag
vooroplopen in idiote ideeën en uitvoeringen.nederlandse regering…:puke:puke:puke:puke
10 januari 2010 om 16:59 #17587042kleine kans dat je zo iets raakt. onstabiele voetpositie en ongecontroleerd met 1 arm.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.