Nieuwste member: Ace_Corsa

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Nieuwste member: Ace_Corsa

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214737
    Ace_Corsa
      Lid sinds:
      2 December 2009

      Hoi Opel liefhebbers,

      Vandaag nam ik me voor om me eens te registreren op dit forum. Ik heb er nog niet zo gek veel op gekeken, maar het zal vast interessant zijn. Ik heb een Corsa B 1.4i uit ’95. Hij is van mijn opa geweest, maar toen hij op doktersadvies niet meer mocht autorijden heeft hij hem bewaard tot ik mijn rijbewijs haalde. De kleur daar ben ik niet kapot van, maar ach, een mens moet ook een keer tevreden zijn.

      Ik moet eerlijk zeggen dat ik erg weinig verstand heb van auto’s en ik denk daarom ook dat ik hier nog het één en ander kan leren. Op het moment ben ik bezig om mijn Corsa een beetje spectaculairder te maken. Ik hoef geen snelle auto die in een paar seconden van 0 tot 100 gaat, maar een beetje spannender dan een standaard Corsa’tje mag wel.

      Hieronder een (inmiddels oude) foto van mijn wagentje om een indicatie te krijgen van de kleur:

      Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het wel. :cool:

      Groeten,
      Thijs.

      #17559088
      RonaldH
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Welkom :thumbup

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Het onderwerp ‘Nieuwste member: Ace_Corsa’ is gesloten voor nieuwe reacties.