Nieuwe Zafira 2000 of hoger

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Nieuwe Zafira 2000 of hoger

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207690
    Hennet
      Lid sinds:
      17 September 2008

      Hallo allemaal,

      mijn naam is Martin, wil graag een grotere auto kopen en onze ogen is gevallen op een Opel Zafira.

      Kunnen jullie mij vertellen waar ik op moet letten ?

      ik weet bv dat je distributie riem om de 80.000 km moet vervangen.

      Groeten Martin

      #17429435
      Hennet
        Lid sinds:
        17 September 2008

        Hmm niemand die even een nieuwe Opel fanaat wil helpen ?

        #17429436
        ZafiraOPC
          Lid sinds:
          19 February 2006

          kijk even op http://www.opc-power.nl staan meerder tips op

          #17429437
          aapje1963
          Deelnemer
            Lid sinds:
            28 July 2006

            Hoi ja waar moet je op letten…misschien kijk ik te laat en heb je er niets meer aan..maar even goed..

            Ik zou wel het vernieuwde type nemen bv 1999 heeft de dakrails…met drie steunpunten,,,let maar eens op.
            de nieuwere twee punten..
            Deze heeft ook cruiscontol end ……
            de oudere types niet
            dus voor luxe ff opletten..

            De opel zafira is een prettige auto, ik heb er een uit 2002
            2.2 16v se elegance

            Dit is een complete auto cruiscontrol boordcomp alles electrisch ramen voor en achter en spiegels en verw spiegels.
            Airco (handbediend) ..volgende wordt ene auto airco…maar goed het werkt.
            aardige lm wielen 15 inch

            Ik zou niet echt een zafira probleem weten..
            Ja kraken voorkant op drempels…dit zijn de stabilisator stang rubbers..maar is een opel probleem en voor meer auto’s..
            Kost geen vermogen.

            tot de 1.8 moter heb je een distributie riem…zoals je aangeeft.
            de 2.2 moter heeft een ketting die ong 2 ton mee gaat…als het goed is….lol

            Nee ik kan niet echt minpunten geven
            alleen beslaat wat sneller is grote auto…veel glas..maar is te doen..
            En ja de achterste stoelen worden hier in de practijk niet gebruikt..het is toch wel een verhaal..
            Want als je spullen in je achter klep hebt moet dit eruit,,,dan de bank naar voren en de achter stoelen er uit en dit gaat top..hoor.
            Het probleem wat ik dan heb is je hebt dan nog maar weinig achterklep over dus de spullen krijg ik er niet meer in.
            Het is dus thuis plannen of die stoelen gebruikt gaan worden,,,er ligt niet zo…veel in mijn achterklep maar met alle stoellen is er weinig achterklep

            verder top auto…

            event succes indien nog nodig

            #17429438
            tijgetje57
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 July 2004

              Ja is een leuke auto.

              Als je een OPC neemt kijk dan of de turbo goed is, soms is hij al vervangen. Scheelt je een hoop ellende.

              Meeste OPC zafira’s die op de bijvoorbeeld MP staan zijn overpriced. Mocht je een 2.0 of een 2.2 nemen en hij zit rond de 100.000 km laat dan remmen, waterpomp distri na zien.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.