Nieuwe tigra's op het forum?

Forumindex Forums Modellen Tigra Nieuwe tigra's op het forum?

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17234357
    X.otic
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Ik (astra h / corsa c) rijder vraag me af of er ook mensen zijn die het nieuwe model tigra rijden. Ik zie altijd het eerste model op het forum en eigenlijk (bijna) nooit het nieuwe model.
      Zijn er geen mooie nieuwe tigra;s? Ik zou wel wat :kewlpics van nieuwe tigra’s zien.

      #17840008
      groenetijger
        Lid sinds:
        13 December 2007

        Die zijn er maar weinig. Kheb nog maar 2 verbouwde gezien, waarvan 1 inmiddels totalloss is..

        #17840009
        Kaneda
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 December 2005

          ben persoonlijk niet kapot van het nieuwe model om dat deze meer op een mini astra lijk dan een eigen gezicht lijkt te hebben

          #17840010
          X.otic
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Ik vind het op zich wel een leuk modelletje. Ik ben dan ook geen tigra rijder en dus ook niet gewend aan het vorige model tigra.
            Ik moest zelf ook wennen aan de overgang van mijn b corsa naar de c corsa. Dat heb ik trouwens ook bij de astra j. Ik vind de station wel leuk maar het 3/5 deurs model moet ik ook nog aan wennen. Vind ik mijn h station toch mooier…

            #17840011
            1985
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 January 2006

              Ik vind de Twintop Tigra een geweldig auto!

              Alleen vind ik de nadelen te groot en heb daarom een nieuwe auto van een ander merk gekocht.

              Voor mij was de A-Tigra geweldig vanwege zijn gewicht (wegenbelasting) en de relatief goedkope verzekering en bij net rij gedrag het gunstige brandstof verbruik (vorige zomer – s’nachts 630km op 1 tank euro 98 in Frankrijk)

              Jammer genoeg is de Twintop Tigra aanzienlijk zwaarder geworden en is er 1 met minimaal een 1800 motor en een leuk interieurtje in mijn beleving te duur (2de hands) als je voor dat zelfde geld ook een leuk aangeklede nieuwe auto kan halen (10.000/15.000 euro)

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.