Nieuwe Opel Insignia: nieuwe naam voor een nieuw tijdperk

Forumindex Forums Modellen Insignia Nieuwe Opel Insignia: nieuwe naam voor een nieuw tijdperk

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206303
    Hans-V6
      Lid sinds:
      1 March 2005

      Lees, kijk en huiver :afro

      >>KLIKKERDEKLIK<<

      Greetzzz, Sjors

      #17369325
      sinister
        Lid sinds:
        1 October 2006

        jaja die GTC mogen ze wel bij mij in de garage zetten ohr!!! :wors

        #17369326
        Cliff
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 May 2009

          Jam jam, heb hier nog wel ruimte hoor, mooie wagen man:thumbup

          #17369327
          Vega
          Deelnemer
            Lid sinds:
            24 November 2006

            Wanneer komt er een station uitvoering

            #17369328
            TonSR
              Lid sinds:
              29 October 2007

              wat voor machien licht daar in ben benieuwd ook 4w drive?

              #17369329
              annerob
                Lid sinds:
                3 February 2005

                Insignia… kweenie :wtf

                IK WIL GEWOON DE OMEGA TERUHUG!!!!!!

                En anders de Rekord/Commodore en Senator. Met die namen was nix mis.

                Dat ze eens ophouden met al die naamsveranderingen, daar bij Opel…

                #17369330
                jeroenbreuer
                  Lid sinds:
                  28 September 2004

                  Origineel gepost door annerob
                  Insignia… kweenie :wtf

                  IK WIL GEWOON DE OMEGA TERUHUG!!!!!!

                  En anders de Rekord/Commodore en Senator. Met die namen was nix mis.

                  Dat ze eens ophouden met al die naamsveranderingen, daar bij Opel…

                  Tja… C.A.D- namen, Rekord en Senator is wel erg Duits!
                  Het is niet voor niks dat Kadett , Astra is geworden en dat allemaal in onze mooie Europa zonder grenzen…..

                  #17369331
                  spoelie
                    Lid sinds:
                    26 May 2006

                    vindt het maar niks:puke:puke

                    #17369332
                    Cliff
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      7 May 2009

                      Origineel gepost door spoelie
                      vindt het maar niks:puke:puke

                      Ja ja Spoelmans, het is nog geen Ford Mondeo he:P

                      #17369333
                      timmerman_606
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        23 February 2009

                        Opel Insignia…..mooi heb er in gezeten…heb staan kwijlen maar toch…………….
                        Ik ontdoe mij er niet van dat dit de opvolger is van de Vectra ipv de Omega , binnenin is hij kleinder.
                        De motoren zijn maar tot 2000cc in diesel en ik dacht 2500cc in benzine.
                        De Senator was de opvolging zijn van de Kapitein en Diplomat met een echte 3.0 Opel motor.
                        De Kadett kreeg de de Astra, de Ascona kreeg de Vectra en de Record kreeg de Omega met motors naar keuze.
                        Zelf heb ik nu op dit ogenblik een Omega van 2004 (één van de laatste) en ik ben er tevreden van, maar ik kom van een Senator 3.0 en ondanks alle technische snufjes die ik nu heb mis ik “power” en zweven ipv rijden en ik heb ze bijna allemaal gehad.
                        Begonnen in 1972 met een Vauxhall Viva, Record coupe1.9,Record coupe1.9, Manta1.6,Kadett1.0, Ascona1.6,Ascona Voyager1.9,Record 1.7,Manta1.9,Record station 1.9, Mercedes bar8,Mercedes 280 ,Senator 2.0,Omega 2.0,chrysler stratus 2.0,Senator 3.0 en dan nu terug een Omega bij gebrek aan beter. Het kan zijn dat ik er nog over geslagen heb maar het is al zo lang geleden. Mijn echtgenote bolt met een Astra 1.7D en de dochter met een Astra twin-cab 1.6 benzine. MAAAAAR dit neemt niet weg dat het een mooie auto is de Insignia . Je moet voor de aardigheid eens op de webside van opel een configuratie doen.
                        Met de snufjes die ik nu heb in mijn Omega 38000 Euro en als ik mijn zin wil 48000 Euro……..Toch nog maar wachten ….
                        groeten,
                        Van een opel rijder.:wors

                        #17369334
                        TonSR
                          Lid sinds:
                          29 October 2007

                          mooi verhaal:thumbup:thumbup ,,maaaar,, het blijf nieuw,,en ik vindt
                          die insignia een mooie auto, heb ooit een comodore coepe gehad
                          dat was echt mooi,kapitan met panorama ruit,een echte limo.
                          dat waren nog eens echte auto,s.
                          en ik zie dat toch liever als het geen ze nu van de band laten lopen
                          vgr tonsr.

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.