Nieuwe Opel Combo

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17240082
    Opel_Bjorn
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 May 2008

      Ik vond net een paar pics van wat de nieuwe Opel Combo gaat zijn. Persoonlijk vind ik hem spuug lelijk, lijkt net wel een Fiat Doblo :thumbdown :puke

      #17905122
      JoopvanBennekom
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 February 2009

        Is ook een Doblo, Ik vind het ook een misser van opel.
        Ze hadden beter een mooi model met meriva neus ofzo kunnen maken.
        Jammer hoor. :puke

        #17905123
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          Doblo’s zijn wel fijna karretjes, zeker met de 1.9JTD 120pk erin.

          hopelijk zit er ook een Fiat 6bak achter, die M20 en M32 bakken van opel zijn echt Baggerkwaliteit, die lopen zelfs kapot op een ongeblazen benzine motor.

          Willem

          #17905124
          opelpower89
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 September 2009

            fiat doblos zijn troep

            de laatste 3 maanden heb ik er 3 gehad voor me werk (honden geleider) allemaal overleden…
            rijd nu een opel combo en geen enkel probleem meer

            #17905125
            Astraman
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 July 2004

              Doblo’s zijn geen troep, zijn goede auto’s, beter als die Renault meuk die ze je aansmeren als Vivaro en Movano.

              Zo vreemd is die keuze eigenlijk niet. De Doblo staat op het Gamma platform, das dezelfde bodem als de Corsa D en Meriva B. Een eigen ontwikkeling had waarschijnlijk ook op die bodem gestaan, en aangezien de diesel motoren zowel voor FIAT als Opel van VM motori afkomen zou dat betekenen dat je onderhuids met een bijna identieke auto was geëindigt. Dus ik kan me voorstellen dat ze niet het wiel opnieuw uit willen vinden terwijl FIAT al zoiets heeft staan. Dit is gewoon veel slimmer en voordeliger.

              Mooi? Nee dat niet, maar dat boeit niet bij een bestel wagen, als de prijs en ruimte maar goed zijn, dan verkopen ze toch wel. Niet iedereen vind de Vivaro even mooi, maar daar word je ook mee doodgegooid.

              #17905126
              redwolf
                Lid sinds:
                25 April 2009

                Ik vind hem super!!! Deze opel combo ziet er beter uit dan zijn voorganger.
                Maar goed ieder zijn smaak :jerry

                #17905128
                GJB
                  Lid sinds:
                  10 October 2011

                  Zo beter dan ;) .

                  #17905127
                  GJB
                    Lid sinds:
                    10 October 2011

                    Zo kan ook nog.

                    #17905129
                    KoekieTurbo
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      16 September 2009

                      Hmm, ben wel blij dat ik het modelletje hier voor heb eigenlijk :-P Over 4 jaar krijg ik weer een nieuwe, misschien is deze dan alweer “oud” king:

                      #17905130
                      bassie16V
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        19 January 2007

                        Heb ook een tijdje een Doblo gehad…
                        Het zijn niet de mooiste auto’s, maar ze zijn wel ontzettend goed…
                        Maar ik vind een bestelwagen zowiezo niet zo heel bijzonder…
                        Vind het ook altijd wel triest als iemand in een bestelbus rijd en denkt dat hij/zij een dikke bak heeft….. :puke
                        Heb je niet….je hebt een bestelbus…

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.