Nieuwe kleuren Astra K

Forumindex Forums Modellen Astra Nieuwe kleuren Astra K

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277794
    Klaasvaker
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 June 2016

      Mijn Astra J heb ik vanaf dag een mooi gevonden in mahagonie bruin. Toen ik hem bestelde heb ik een flinke rit moeten maken om een insignia te zien in deze kleur. Nog altijd denk ik bij andere Opels in deze kleur waauw :wub

      Bij mijn Astra K heb ik vanaf dag 1 een probleem… Ik houd niet van standaard kleuren, dus geen wit, grijs, zwart. Eerste keuze was dat smaragd groen. Bij nader inzien TE groen met veel zon, toen maar het cool beige/granite grey genomen. Dit vond en vind ik een mooie kleur maar achteraf toch te grijs, te oubollig, twijfel… Toen maar voor de derde keer de kleur gewijzigd in deep sky blue. Mooie kleur maar toch bleef de twijfel… Toen de nieuwe kleuren voor modeljaar 2017 kwamen heb ik weken zitten twijfelen of ik toch voor cosmic grey zou gaan. Het oude asteroid grey heb ik twee keer in het echt gezien en vind ik schitterend. Een echte mica lak, net als mijn mahagonie bruin, die steeds een andere kleur laat zien maar toch stijlvol is. Helaas kan ik die niet meer bestellen maar het cosmic grey zou in de buurt moeten liggen maar iets lichter moeten zijn.
      Heel gek voor mezelf dat ik nu een kleur heb genomen die ik nooit echt gezien heb. Zoals iemand op een duits forum zei; eine wundertüte… :wors

      Ik vroeg me af, zijn er veel mensen die het asteroid grey hebben moeten inruilen en het aandurfden om het in te ruilen voor cosmic grey?

      En waarom in vredesnaam staat cosmic grey in heel Europa als mica lak te boek maar in Nederland niet. Waarom duiden ze hier het nieuwe zwart als mica?!

      Ps. Mijn opel dealer moet gek van me worden… Maar dat zijn ze zelf schuld. Moeten ze de auto maar eerder inplannen dan kan ik niets meer wijzigen. king:

      #18325500
      stillekracht
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 May 2007

        Ook voor ons is door het lange wachten op de matrix lampen, mijn favoriete kleur [asteroid grey] niet meer leverbaar.
        Schijnbaar is ineens de verf op en kunnen/willen ze zelfs de bestelde Astra’s in deze kleur niet meer leveren.

        Ik baal hier verschrikkelijk van, de asteroid grey heeft een mooie donker grijs kleur, met een wat blauwe gloed erover.
        Helaas weet ik dat de cosmic grey een aantal tinten lichter grijs is en niet die blauwe gloed meer heeft.

        Waarschijnlijk geeft de kleur teveel problemen of is te duur, waarom zou je anders zo’n populaire kleur uit het gamma halen? In de weet dat velen nu moeten “omkleuren” of de bestelling zullen annuleren.

        #18325501
        pjotter
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 November 2013

          [url][/url] @stillekracht wrote:

          Ook voor ons is door het lange wachten op de matrix lampen, mijn favoriete kleur [asteroid grey] niet meer leverbaar.
          Schijnbaar is ineens de verf op en kunnen/willen ze zelfs de bestelde Astra’s in deze kleur niet meer leveren.

          Ik baal hier verschrikkelijk van, de asteroid grey heeft een mooie donker grijs kleur, met een wat blauwe gloed erover.
          Helaas weet ik dat de cosmic grey een aantal tinten lichter grijs is en niet die blauwe gloed meer heeft.

          Waarschijnlijk geeft de kleur teveel problemen of is te duur, waarom zou je anders zo’n populaire kleur uit het gamma halen? In de weet dat velen nu moeten “omkleuren” of de bestelling zullen annuleren.

          Momenteel in het bezit van een astra K astroide grey inderdaad zeer tevreden over de kleur in combinatie
          met de 18 inch velgen waarom deze er uit gehaald is door opel is mij ook vreemd

          [img]jdCPvJ1.jpg

          #18325502
          Klaasvaker
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 June 2016

            @pjotter wrote:

            Momenteel in het bezit van een astra K astroide grey inderdaad zeer tevreden over de kleur in combinatie
            met de 18 inch velgen waarom deze er uit gehaald is door opel is mij ook vreemd

            Proficiat met deze mooie en nu bijna unieke kleur. Er rijden zeer weinig mee rond en er komen er praktisch geen meer bij. Lijkt me er leuk om zo’n auto te hebben.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.