Nieuwe Crossland X innovation binnen 24 uur defect

Forumindex Forums Modellen Crossland Nieuwe Crossland X innovation binnen 24 uur defect

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #18350415
    JPGEUSKENS
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 December 2017

      Binnen 24 uur, nadat ik met de nieuwe Opel Crossland Innovation vertrok bij  Hekkert in Heerlen,                                            kreeg ik mijn nieuwe auto al niet meer gestart. Via Onstar Opel is de ANWB inschakeld. Die heeft het ding nog aan de praat gekregen.  Gaven aan dat er stroomspannings problemen waren. ’s Avonds weer hetzelfde probleem. Er werkte werkelijks niets meer. Auto door dealer Hekkert uiteindelijk afgesleept. Volgens hen een software probleem. Na een week bleek het een probleem in de kabelboom te zijn. Auto 27 oktober gekregen en staat vanaf 30 oktober 2017 weer bij de dealer(nu inmiddels 17 december 2017.

      Volgens de dealer moet de kabelboom in Duitsland speciaal voor mijn auto gemaakt worden(op carrosserie nummer). Dit kon eerst weleens 4 weken duren en later was het 8 weken. Wie kan mij vertellen of dit verhaaltje klopt ?

      Ook weet ik niet of dit veel werk is en of het hele interieur dan ontmanteld moet worden?

      Het begint een beetje met franse slag te gaan daar bij Opel en ook bij de dealer zelf. Ik heb er schoon genoeg van

      Zou u, in dezelfde situatie, deze auto nog willen ?

      JP. Geuskens

       

      #18350580
      aapje1963
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 July 2006

         

        Ik ken ook personen met een navi probleem maanden zonder muziek.. phone en internet.

        Weg gratis maanden wifi en onstar.

        Ik heb het nu over de Astra K.

        Bij jou zal er ook veel los moeten..

        Maar ik vrees dat je geen keuze hebt. Je zult een knappe leenauto hebben en je moet een garage de kans geven voor reparatie.

        Dan betreft de draadboom.. vroeger ging er een complete draadboom in bijna elke auto je kon ook later nog wat luxe instaleren. Maar nu is de draadboom op maat voor type en model.

        Ik kan me niet voorstellen dat het voor elke auto appart gemaakt wordt.

        Ze zullen best types hebben maar waarschijnlijk geen voorraad.. nieuw model dus..

        Kortom sterkte… en hopelijk straks lol met je auto

        Sterkte

        #18350584
        liviu2004
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 April 2014

          Een accu dood binnen 24h, dat is geen kabelboom probleem.

          Ik heb geen idee wat accu is,  maar, e.g. 72Ah/24h=3A lekstroom continuu.

          Een kabelboom met 3A lekkage brand!!

          R=U/I=12/3=4 ohms. P=UI=12×3=36W.

          Stink brand plastic binnen uw auto? Denk ik niet!

           

          #18351661
          Ariebeijer
          Deelnemer
            Lid sinds:
            11 January 2018

            <p style=”text-align: left;”>Nou heerlijk z,n Opel  crossland  levertijden klopt geen reet van maanden langer wachten dan belooft  kabelbomen die waarschijnlijk in China gemaakt worden allemaal goedkope rotzooi Opel dealers die het geen kreet interresseerd of de klant rijd ze weten niks kunnen niks en willen niks</p>
            Er is maar een oplossing nooit een Opel kopen er zijn veel betere merken die wel willen en kunnen  neem maar gerust aan op deze manier bestaat Opel over 2 jaar niet meer en is maar goed ook wat een slechte zooi daar

            #18351663
            JPGEUSKENS
            Deelnemer
              Lid sinds:
              17 December 2017

              Situatie nog steed na bijna 2 maanden niet opgelost. Alleen maar dreigende taal van financieel directeur Geurts van Hekker Autogroep Heerlen. Zijn erg intimiderend. Hebben ondertussen heimelijk de leenauto die ik bruikleen had van mijn oprit gehaald. Lagen ook nog persoonlijke spullen in.

              Een dubieuze onderneming. Ik raad aan hier geen zaken mee te doen.

              #18351676
              pjotter
              Deelnemer
                Lid sinds:
                21 November 2013

                [quote quote=18351663]Situatie nog steed na bijna 2 maanden niet opgelost. Alleen maar dreigende taal van financieel directeur Geurts van Hekker Autogroep Heerlen. Zijn erg intimiderend. Hebben ondertussen heimelijk de leenauto die ik bruikleen had van mijn oprit gehaald. Lagen ook nog persoonlijke spullen in.

                Een dubieuze onderneming. Ik raad aan hier geen zaken mee te doen.[/quote]
                Deze reactie van de auto groep begrijp ik niet zou ook hiermee niet akkoord gaan zolang de auto niet is gerepareerd heb je toch recht op vervangend vervoer ze zouden juist hun best moeten doen om hun klanten tevreden te stellen het kan gebeuren maar op passende manier op te lossen

                #18354282
                Tiger1
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  27 March 2018

                  Kabelbomen zijn er in diverse uitvoeringen maar dat een kabelboom speciaal gemaakt moet worden voor een auto die in productie is dat is pure onzin die kabelbomen zijn altijd in voorraad.

                  Heb zelf 35 jaar in de automobiel industrie gewerkt en alle productieafdelingen gerund in de eindmontage dus weet waar ik het over heb.

                  #18354283
                  Tiger1
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    27 March 2018

                    Als er dreigende taal van de financieel directeur geuit wordt zou ik eens contact opnemen met de algemeen directeur van Opel Nederland Dhr. Johan Claassen neem hiervoor contact op met

                    Jeroen Maas
                    Manager Public Relations
                    Telefoon: +31(0)76-5448125
                    jeroen.maas@opel.com

                    Maak hier eens je probleem kenbaar.

                    succes.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.