nieuwe auto

Forumindex Forums Modellen Insignia nieuwe auto

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17267288
    kammers85
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 December 2012

      Beste opel rijders

      na even lang stil te zijn geweest
      uitstapje heb gemaakt naar bmw toch maar een opel gekocht
      een opel insignia 2.0 turbo gechipt
      station
      zwart
      automaat
      getinte ramen
      xenon
      wegklapbare trekhaak
      opeleye
      enz enz

      beste fijn ding maar toch enkele puntjes waar ik niks snap of tegen aan loop

      de navi cd moet die er in blijven zitten of kan je die er uit halen dat hij dat zelf othoud ?
      dvd800
      cruisecontrol hoe kan ik zien welke snelheid dat die staat
      waarom gaat mn alarm af als ik alle deuren van slot heb en dan achterste open ??
      opel eye wanneer herkent die iets en waar zie ik da….

      en ja jongen heb het boekje wel door gebladerd maar heel wijs wordt ik daar niet van
      foto post ik ze snel mogelijk
      weinig tijd is vakantie

      #18245960
      NelisZ20LER
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 March 2011

        De DVD kan er ook uit geloof ik. Kan een paar kaarten onthouden als ik het goed begrepen heb (simpelweg proberen).
        In het navigatie menu staat ook iets van uploaden geloof ik.

        Cruizecontrol kan je zien op de snelheidsmeter, verder niet… ;-)

        Alarm klinkt als een storing… Bij mij kan de koffer open met de deuren op slot en dan doet hij verder niets.

        Opel eye is de laatste pagina in het menu geloof ik (te bedienen met de ringtingaanwijzer schakelaar).

        #18245961
        kammers85
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 December 2012

          ja die laatste pagina van opel eye is het dat wist ik maar dat is ook de pagina van je snelheid…..
          en bij mij heeft ie nog geen bord aan gegeven….

          bij cruisecontrol gaat er geen lampje branden rond je snelheidmeter ??
          vind deze namelijk wel ff wennen….

          weet er iemand of kan er hier iemand nieuwste versie van dvd800 downloaden en op cd / dvd branden ??? tegen vergoeding !!!
          het alarm lijkt me geen storing want deuren zijn los en als ik voor open trek gebeurt er niks maar als ik achter open doe ( auto al tijdje van slot maar niks mee gedaan ) dan begint hij te loeien dus een of andere waarschuwig !!!
          kan ik dit aan of uit zetten…

          ook zou ik willen dat mn deuren opslot springen na wegrijden
          maar niet als ik even buiten mn auto ga en hij draaid dat die dan weer op slot springt !! want da lijkt me wel k*t

          tot op heden fijne wagen maar wel een moeilijk veel keuze menu van navi….
          verder top
          220pk gechipt heb ik me laten vertellen ben benieuwd hoeveel pk hij heeft….

          #18245962
          cocker
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 May 2013

            Heb ook 2.0 Turbo en die heeft standaard 220 pk.

            #18245963
            joost077
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 July 2013

              Navigatie is niet te branden of kopieren. Ik heb de 2012/2013 versie (dat is de nieuwste) op originele dvd. Als je in de buurt van purmerend woont of werkt kan ik wrl een update draaien in jouw auto met mijn dvd. Dan installeer ik een aantal landen naar keuze op je systeem, niet alles past erop helaas. Je hebt dan voor de geinstalleerde landen geen dvd meer nodig.

              Verstuurd vanaf mijn GT-P5100 met Tapatalk

              #18245964
              NelisZ20LER
              Deelnemer
                Lid sinds:
                20 March 2011

                Het op slot springen bij wegrijden is een optie in het entertainment systeem, bij instellingen zit dat ergens. Even zoeken en je komt hem wel tegen.
                Kan nooit kwaad om alle knoppen eens in te drukken en alle menu’s af te gaan en kijken wat er gebeurd.

                #18245965
                cocker
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  10 May 2013

                  Je moet daar echt de tijd voor nemen met het boekje erbij, zowel voor auto- instellingen als voor radio en navigatie.

                  Veel veilige km. toegewenst en vergeet niet deze wagen gaat zeer snel!! Ik vind dit toch. En heb al menig ervaring met pk’s

                  #18245966
                  kammers85
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    19 December 2012

                    ja dat zal ik ook maar eens doen

                    nu zag ik dat er iemand hier rond rijd met een insignia met dvd kijken hoe heeft hij dit gedaan ?

                    wie kan er nieuwste versie navi leveren ?

                    sommige van ons hebben tussen de tellers dat schermpje ( boven in vakjes met icoons wat zijn dat die heb ik niet )
                    en die opel eye geeft bij mij helemaal niets aan !!!! snap er niks van

                    en ja 220pk gechipt is snel
                    maar ik heb alleen maar snel spul gehad en vind het niet spannend vind hem zelfs traag onderin !!!!

                    #18245967
                    Andre_Ede
                      Lid sinds:
                      16 June 2006

                      @kammers85 wrote:

                      ja dat zal ik ook maar eens doen

                      sommige van ons hebben tussen de tellers dat schermpje ( boven in vakjes met icoons wat zijn dat die heb ik niet )
                      en die opel eye geeft bij mij helemaal niets aan !!!! snap er niks van

                      Ik denk dat je toch eerst maar eens even het boekje in de auto moet pakken en eens een avond moet gaan zitten lezen, dan zal er denk ik een hoop duidelijk worden.
                      Toen ik een paar maanden terug mijn Astra kreeg heb ik dat ook maar gedaan, eerst een avond in huiskamer zitten lezen, en een avond in de auto de menu’s en mogelijkheden zitten proberen dan leer je de mogelijkheden het beste kennen.
                      En werkt denk ik beter dan dat wij hier iedere vraag gaan uitleggen.
                      Ik weet een forum is voor vragen bedoelt maar denk dan toch meer aan, aanvullende vragen op het boekje.

                      #18245968
                      kammers85
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        19 December 2012

                        ja jullie hebben gelijk met betrekking tot het boekje

                        maar soms is het boekje en het menu niet helemaal duidelijk

                        ik snap ik ben namelijk bang dat ik iets doe wat nie moet…
                        dadlijk bv auto op slot springen !! en ligt mn sleutel in mn auto dan ben ik het haasje hahaha
                        maar komt goed
                        ga er is achter aan
                        maar hoe kan ik dvd kijken ???

                        #18245969
                        kammers85
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          19 December 2012

                          en ik heb een gekopeieerde dvd van navigatie 2013 maar dacht is al weer eenn nieuwere ??

                          #18245970
                          sig63
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            6 August 2006

                            welk modeljaar is jouw Insignia?

                            voor MJ 2011 is meest recente DVD 2013-2014; voor oudere exemplaren is 2012-2013 de meest recente
                            je kan de Dvd’s niet kopiëren; je kan wel enkele landen inlezen in het geheugen (via config-knop, navigatie-instellingen), doch max 1,3 Gb en dan hoeft de DVD er niet in te blijven zitten (tenzij je de kaart van een ander land wil zien)

                            de geactiveerde cc geeft een wit/groen lampje in de linker tellerpartij: je kan de snelheid exact instellen: zie je op het display, tabblad 7

                            opel eye zie je enkel als je het juiste tabblad selecteert

                            tabbladen regel je door te draaien aan de pinkerhendel; eventueel eerst op knopje drukken halverwege om in het juiste menu te komen

                            automatisch sluiten enz; regel je met via config-knop, voertuig-instellingen
                            maar automatisch sluiten gaat niet bij de Insignia’s van MJ 2009 (is pas in 2010 of 2011 toegevoegd geworden)

                            #18245971
                            kammers85
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              19 December 2012

                              kijk dank je wel voor de uitleg

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.