nieuwe aanwinst vectra a

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum nieuwe aanwinst vectra a

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239063
    manta1988
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 January 2008

      Na een tijdje van me geloof af te zijn gestapt toch weer een vectra opgehaald gisteren.
      Het is maar een 1.6 maar ben er zelf erg blij mee en er zit amper roest aan de auto, dorpels wielranden enz zijn knetterhard.

      Gelijk maar ff 2 nieuwe banden op de ats cups laten zetten en die eronder gezet :thumbup

      Nog te doen:

      Spiegels in carosseriekleur
      Even iets lager leggen (40mm)
      Misschien nog andere achterdemper. maar is nou wel lekker stil :D
      Embleemloze grill
      En nog wat kleine dingetjes, weet trouwens iemand of een onderlip van een astra f GSI eronder past?

      Hieronder de foto’s:



      #17894104
      Navy
      Deelnemer
        Lid sinds:
        22 August 2005

        Ziet er een zeer nette A uit! En nog de mooiste uitvoering, dehatchback, ook! (Heb er zelf namelijk een. :D )
        Bij de A’s is het ook belangrijk naar de achterste veerschotels te (laten) kijken. Die bovenaan. Ze willen nog wel eens gaan roesten, en omdat je ze zo nooit ziet, is enige aandacht gewenst.

        #17894105
        manta1988
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 January 2008

          thnx helaas zijn de pics beetje dof….maar is idd een nette auto en heb de veerschotels al even gecheckt maar zijn nog keihard gelukkig. heb ook nog een v ectyra a sedan gehad maar vond deze hatchback ook wel wat hebben idd.
          alleen is dit blok naar mijn mening iets te licht voor de auto

          #17894106
          Andreas.Berger
            Lid sinds:
            29 June 2004

            zeer mooie vectra manta1988, ik heb er zelf ook een, maar dan met een 1.8 i , is toch iets pittiger met het gewicht dat je ieders keer mee sleept, is dat een gls versie wat je hebt ?

            #17894107
            Navy
            Deelnemer
              Lid sinds:
              22 August 2005

              @manta1988 wrote:

              thnx helaas zijn de pics beetje dof….maar is idd een nette auto en heb de veerschotels al even gecheckt maar zijn nog keihard gelukkig. heb ook nog een v ectyra a sedan gehad maar vond deze hatchback ook wel wat hebben idd.
              alleen is dit blok naar mijn mening iets te licht voor de auto

              Ja, met 75 PK is het geen scheurijzer. Maar met 15 PK méér nog steeds niet hoor!

              #17894108
              Andreas.Berger
                Lid sinds:
                29 June 2004

                @Navy wrote:

                @manta1988 wrote:

                thnx helaas zijn de pics beetje dof….maar is idd een nette auto en heb de veerschotels al even gecheckt maar zijn nog keihard gelukkig. heb ook nog een v ectyra a sedan gehad maar vond deze hatchback ook wel wat hebben idd.
                alleen is dit blok naar mijn mening iets te licht voor de auto

                Ja, met 75 PK is het geen scheurijzer. Maar met 15 PK méér nog steeds niet hoor!

                ik wil niet veel zeggen, maar die van mij doet niet onder voor een tigra 1.6. 16v , wij hebben er namelijk een, en we waren tijdje terug samen op pad, en de vectra bleef er toch mooi achter plakken tot mijn grote verbazing, maar het ligt ook veel eraan hoe ermee is omgegaan en hoe die ingereden is.

                Maar ik heb idd ook een 1.8. astra f gehad, en deze was weer slap in verhouding :thumbup

                #17894109
                manta1988
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  18 January 2008

                  nee heb een gl versie…nou die 1.6 die ik hiervoor heb gehad was naar mijn idee toch wel iets minder lui als deze.
                  maar goed hij rijd heel goed en kan hier voorlopig wel weer mee vooruit.
                  zou eerst ook nog bij een 1.8 gaan kijken maar deze zag er zo goed uit dus heb deze maar meegenomen ;)

                  #17894110
                  Seth
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    16 September 2009

                    mooie vec a :thumbup
                    Heb er zelf 2 gehad en moet eerlijk zeggen dat dit HEERLIJKE wagens waren om aan te werken en om mee te rijden.

                    Mijn ook 1.6 8v, idd geen scheurijzer maar ie doet toch hetgeen waar ie voor opgeleid was :thumb

                    Grtz Seth

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.