Nieuw setje velgen voor de Monza

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Nieuw setje velgen voor de Monza

  • Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231420
    astraminator
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 August 2004

      Niet echt een project maar meer een vraag om jullie mening.
      Ik heb vandaag een ander setje velgen gekocht voor op mijn monza. De velgen moeten wel nog wat opgeknapt worden. Ze zijn nu met gepolijste RVS rand en een zwart hart zoals op de foto. 8×18 ET35 Banden die erop komen zijn 225 40 18.

      Het zwart gedeelte heeft hier en daar wat beschadigingen en daarom wil ik dit opnieuw een kleurtje geven. In principe zwart maar wellicht dat antraciet of silver ook wel mooi is.

      Wat denken jullie wat het beste onder een zwarte auto staat?

      #17802181
      charlois187
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 June 2009

        Ziet er erg mooi uit …. .en ga zekers voor zwart.BlackonBlack is naar mijn mening het mooiste wat er is.:wors

        #17802182
        rinus de boer
          Lid sinds:
          2 July 2004

          Best mooie velgen, hoewel ik ze persoonlijk te groot vind. Zwarte velgen onder een zwarte auto maakt het wel errug zwart. Misschien zilver hart en zwarte rand? Lijkt me wel mooi. Vallen ze op.

          #17802183
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Mischien een leuk opdrachtje voor onze photoshop-afdeling :D

            #17802184
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              de kleur die op t plaatje op t hart zit vind ik wel mooi

              lijkt wat zijde matt:thumbup

              #17802185
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                [rquote=1847687&tid=140971&author=rinus de boer]Best mooie velgen, hoewel ik ze persoonlijk te groot vind. Zwarte velgen onder een zwarte auto maakt het wel errug zwart. Misschien zilver hart en zwarte rand? Lijkt me wel mooi. Vallen ze op.[/rquote]

                zwarte rand dan zie je de rand amper
                je band is ook al zwart;)

                rand gepolijst is:wors:wors

                #17802186
                asfaltmaffia
                  Lid sinds:
                  29 January 2006

                  rand polijsten en hart misch gun metal grey?

                  #17802187
                  Anoniem
                    Lid sinds:
                    1 January 1970

                    [rquote=1847732&tid=140971&author=asfaltmaffia]rand polijsten en hart misch gun metal grey?[/rquote]
                    :thumbup

                    vergeet je remklauwen niet in een kleur te zetten :wub

                    en daarna rondom gse verensetje eronder [ong -2.5] :thumbup

                    #17802188
                    astraminator
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      13 August 2004

                      De rand ga ik niet zwart maken. Die wordt opnieuw gepolijst zodat de borduurschade ook gelijk weg is.
                      Zijdeglans zwart of glanszwart van het hart is denk ik ook het mooiste.
                      Mish gun metal grey is dat donker grijs metallic???

                      @ monzaron ik heb twee reserve veerpoten liggen die ik verstelbaar wil maken. Dan kan ik de auto zoveel verlagen als ik zelf wil. Tevens houdt ik dan het comfort van de standaard veren.
                      Remklauwen wil ik nog eens wisselen voor de 24V schijven met klauwen dus dat doe ik dan ook in kleur. (donkerrood net als het interieur).

                      #17802189
                      GSE
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        5 August 2006

                        Als je intresse hebt:
                        Mijn maat in Australie doet zijn 330mm schijven van de hand met klauwen remslangen enz enz compleet set,in goede staat,voor 350$=245€ en opsturen kost rond de 150€ dan heb je voor een 400€ nog een maat zwaardere remmen als zo,n 24v remmetjes.

                        Rede van verkoop:
                        is overgegaan op 343×32 met 4 zuiger klauwen ipv 330×28 met 2 zuiger klauwen.

                        http://cgi.ebay.com.au/Adjustable-Front-Struts-suit-commodore-VN-VP-/290524275115?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item43a498a1ab

                        Zoiets bedoel je met verstelbaar??

                        #17802190
                        astraminator
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          13 August 2004

                          [rquote=1847788&tid=140971&author=GSE]Als je intresse hebt:
                          Mijn maat in Australie doet zijn 330mm schijven van de hand met klauwen remslangen enz enz compleet set,in goede staat,voor 350$=245€ en opsturen kost rond de 150€ dan heb je voor een 400€ nog een maat zwaardere remmen als zo,n 24v remmetjes.

                          Rede van verkoop:
                          is overgegaan op 343×32 met 4 zuiger klauwen ipv 330×28 met 2 zuiger klauwen.

                          http://cgi.ebay.com.au/Adjustable-Front-Struts-suit-commodore-VN-VP-/290524275115?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item43a498a1ab

                          Zoiets bedoel je met verstelbaar??[/rquote]

                          Yep, alleen dan gebruik ik de originele veren met kommen.

                          De 330 mm schijven kun je niet gebruiken met 15″ velgen, en die mogelijkheid wil ik wel blijven houden i.v.m. winterbanden en zomerbanden.

                          #17802191
                          m400
                            Lid sinds:
                            22 November 2004

                            Ik begrijp niet goed wat er mis is met de velgen die er nu onder zitten, ik zie de vooruitgang er niet van in.

                            #17802192
                            astraminator
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              13 August 2004

                              [rquote=1848067&tid=140971&author=m400]Ik begrijp niet goed wat er mis is met de velgen die er nu onder zitten, ik zie de vooruitgang er niet van in.[/rquote]

                              met de velgen die er nu onder zitten is zeker niks mis en vind ze ook erg mooi onder de monza. Maar voor de winter een setje mooie velgen met winterbanden mag toch ook gerust. DAn kan ik de ronals een beetje sparen zodat ze mooi blijven.

                              #17802193
                              Anoniem
                                Lid sinds:
                                1 January 1970
                                1848167&tid=140971&author=ckad wrote:
                                met de velgen die er nu onder zitten is zeker niks mis en vind ze ook erg mooi onder de monza. Maar voor de winter een setje mooie velgen met winterbanden mag toch ook gerust. DAn kan ik de ronals een beetje sparen zodat ze mooi blijven.

                                je scoort daarmee een punt :thumbup

                                als je voor een wintersetje velgen van bijv ronals 14” al rond de 100
                                euro moet gaan betalen, exl goede banden, dan zou een andere setje [bmw]
                                voor die prijs of iets meer [met iets werk] ook niet misstaan. ;)

                                maar of het werkelijk mooi staat onder een Monza,
                                tis wel gewaagd, maar niet verkeerd.

                                Tis wel leuk dat je ons mee laat denken :wors

                                idee, maak er eens eentje klaar in zilvergrijs metallic,
                                effe met goedkoop spuitbusje, om er een beeld van te krijgen,
                                onder je Monza, ast niks is, ken je het er zo weer afwassen met thinner,
                                vindt zelf dat zwart of donker heel besmettelijk is [optisch smeriger dan zilvergrijs] :hmmz

                                Het wordt dan echt [te] donker onder je sierlijsten :D

                                ach wat l*l ik, zou zeggen, kom op, laat maar zien als het zover is :thumbup

                                #17802194
                                astraminator
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  13 August 2004

                                  Ik denk dat ik ze zilvergrijs spuit. Die worden vanzelf donker door het remstof.:):):) Gewoon een tijdje niet poetsen dus.

                                  #17802195
                                  Uniek
                                    Lid sinds:
                                    6 June 2010

                                    klinkt misschien raar maar wat denk je van poedercoaten
                                    ik zag laatst bij de occ een erg leuke kleur zwart
                                    het was net of er diepte in zat

                                    p.s. (ook al gedacht aan hele andere kleuren?)

                                  16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.