Nieuw lid

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18370727
    Cavalier
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 December 2019

      Mijn naam is Hans Stegeman en ik ben zojuist lid geworden van het Opel forum omdat ik vorige week een van de laatste in Nederland geleverde Vauxhall Cavalier Sports Hatch’s gekocht heb, het type dus dat ook wel bekend is als de Manta CC (maar in wezen een ontwerp is van Vauxhall :applause02:). Vroeger heeft mijn vader, die dealer was van Vauxhall, een tijdje zo’n auto gehad. Ik heb het dan over eind jaren ’70 en die auto was dus oranje. Desondanks vond ik het een van de mooiste auto’s die er te koop waren en onlangs bekroop mij dat gevoel opnieuw. Een zoektocht van meer dan een jaar leverde uiteindelijk een redelijk onooglijke Sports Hatch op met 2 liter motor in de kleur blauw, op veel plaatsen feestelijk afgewisseld met roestbruin. Het is een opknapper maar ze bracht me probleemloos van het westen naar Twente. De auto is vooral bedoeld om mijn honden in te vervoeren. Mijn dagelijkse vervoermiddel is een Mazda MX-5 NA. Mijn allereerste auto was ook een Vauxhall Cavalier 2000, een sedan. Daarna kwamen een Volvo 240 GL, een Volvo 264 GLE, een MG B roadster, een Reliant Scimitar, een BMW E34 525i touring, een BMW 528i touring en drie Mazda’s MX-5. De Volvo’s, de Scimitar en de eerste van de Mazda’s heb ik niet meer.

      Ik ben lid geworden van het forum omdat ik hoop (dankbaar) gebruik te kunnen maken van de aanwezige kennis, die ik nodig zal hebben bij het opknappen van de Vauxhall. Ik loop nu al tegen veel dingen aan, zoals bijvoorbeeld een forse kier tussen de portierramen en de B-stijl. Het juiste rubber daarvoor heb ik dringend nodig. En zo zijn er nog vele dingen, die ik nu aan het inventariseren ben.

      Ik hoop op meetings de fraaie auto’s van andere leden te gaan bekijken en met de eigenaren en andere enthousiastelingen alles wat Opel en Vauxhall is te bespreken. Graag tot dan.

      Groeten, Hans Stegeman

       

       

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.