Nieuw hier .

Forumindex Forums Modellen Astra Nieuw hier .

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18421754
    Aart Roelofs
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 May 2021

      Hallo Mensen,

      Allereerst zal ik mij even voor stellen, Mijn Naam is Aart  en ben een verwoed Opel rijder.

      Na eerst een Corolla en 2 maal een R16 een 2- tal Ascona’s , Record en een Omega A en nu een B2 is het nu tijd tijd voor wat anders.

      De Omega heeft inmiddels behoorlijke ouderdom verschijnselen op de wel bekende plekken en ook nog wat technische tekortkomingen , en het gaat mij wel aan het hart want toch rijdt hij nog steeds heerlijk.

      Ik zat te kijken naar een Astra van  2017 of jonger , maar (geloof het of niet) het dashboard en dat hoofdzakelijk het hoogglans gedeelte (onder de rechter Airbag en rond de stuurkolom zo ook op de midden tunnel ) kan ik niet waarderen ook de chromen sierstrippen binnen niet.(Die horen buiten)

      Maar goed iedereen zijn smaak en in welke auto ik ook kijk (van rond die leeftijd 17-21) die hebben allemaal wel wat, de één iets minder dan de ander.

      Maar mijn eigenlijke vraag is : kunnen deze hoogglans panelen ook verwijderd worden om deze in een ander gekozen soort wrap te verpakken en zo een eigen soort  dashboard te verkrijgen? :unsure:

      Graag hoor ik daar wat over.

      Gr,

      Aart Roelofs :praying02:

      #18421921
      Bart…
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 March 2019

        De panelen onder de airbag en naast de stuurkolom gaan er vrij makkelijk af. Tunnel weet ik niet. Lijkt me wel een knap kunstje om rondom die knoppen van je airco netjes te wrappen.

        #18422118
        Aart Roelofs
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 May 2021

          Ok Bart, bedankt, ik ga zeker eens kijken hoe ik die los kan maken.
          Misschien zijn er tegen die tijd dat ik echt over wil stappen op de Astra K wel één op het auto kerkhof beland waar ik mij op uit kan leven.
          Hoe ik het zou moeten doen rondom diverse schakelaars en knoppen dat moet ik nog bekijken.

          GR,
          Aart

          #18422318
          Corsa_GSi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Je hebt toch ook van dat folie wat in een vloeistof drijft en waar je dan je paneel door heen haalt.
            Kan ff niet op de naam komen.

            #18422328
            Bart…
            Deelnemer
              Lid sinds:
              25 March 2019

              Dydrodippen heet dat. Dan moet je dat paneel wel van die module af kunnen halen. Ik weet niet of dat kan.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.