Hallo Mensen,
Allereerst zal ik mij even voor stellen, Mijn Naam is Aart en ben een verwoed Opel rijder.
Na eerst een Corolla en 2 maal een R16 een 2- tal Ascona’s , Record en een Omega A en nu een B2 is het nu tijd tijd voor wat anders.
De Omega heeft inmiddels behoorlijke ouderdom verschijnselen op de wel bekende plekken en ook nog wat technische tekortkomingen , en het gaat mij wel aan het hart want toch rijdt hij nog steeds heerlijk.
Ik zat te kijken naar een Astra van 2017 of jonger , maar (geloof het of niet) het dashboard en dat hoofdzakelijk het hoogglans gedeelte (onder de rechter Airbag en rond de stuurkolom zo ook op de midden tunnel ) kan ik niet waarderen ook de chromen sierstrippen binnen niet.(Die horen buiten)
Maar goed iedereen zijn smaak en in welke auto ik ook kijk (van rond die leeftijd 17-21) die hebben allemaal wel wat, de één iets minder dan de ander.
Maar mijn eigenlijke vraag is : kunnen deze hoogglans panelen ook verwijderd worden om deze in een ander gekozen soort wrap te verpakken en zo een eigen soort dashboard te verkrijgen?
Graag hoor ik daar wat over.
Gr,
Aart Roelofs :praying02: