niet in kunnen loggen

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen niet in kunnen loggen

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214480
    bert.
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 December 2009

      Sinds mijn PC ’n storing heeft gehad (12 nov.) en deze ’n volledig nieuwe installatie heeft gekregen ben ik mijn wachtwoord “kwijt”. Ik moet dus overal opnieuw inloggen. Nou toevallig lukt dit nog steeds niet. Er staat nog steeds:Helaas is de mail-server nog steeds buiten werking, géén notificatie/nw.bericht/nieuw/wachtwoord. Wat ik óók probeer, lukt niet, krijg elke keer error als antwoord. Kan óók geen nieuw wachtwoord opvragen. Doordat ik 2 email-adressen heb, ben ik er in geslaagd om me weer te kunnen inloggen. Mijn gebruikersnaam is nu veranderd, was Bert. Als ik weer terug kan naar mijn oude gegevens, zou ik dat fijn vinden. Kan hier vanuit Moderator iets aan gedaan kunnen worden?? Graag lees ik hier iets over.M.vr.gr.Bert.:thumbup

      #17555910
      RonaldH
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Nieuw ww voor Bert komt eraan

        #17555911
        bert.
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 December 2009

          origineel gepost door 14XE
          Nieuw ww voor Bert komt eraan

          Ja, da’s fijn. Ik ben nu wel ingelogd, maar onder ’n andere naam en kan dus mijn oude gegevens e.d. niet meer gebruiken. Lijkt me wel fijn omdat ik daar mee bekend ben. Grr.Bert.
          Andere vraag: ik heb gelezen dat ik niet de enige ben met problemen. Is al bekend waardoor??:wub

          Ja, en natuurlijk bedankt voor de snelle aktie.!!!!

          #17555912
          bert.
          Deelnemer
            Lid sinds:
            16 December 2009

            Hai Super Administrator, mijn “nieuwe wachtwoord”kan ik me nog niet mee inloggen. Heb me nu tijdelijk met ’n ander ingelogd, maar als ik het probeer met het nieuwe, krijg ik de melding: het emailadres/wachtwoord is reeds in gebruik. Dus moet ik weer terug naar mijn “tijdelijke wachtwoord”hetgeen ik nu gebruik. Is er misschien al ’n oplossing voor?
            Zou toch graag weer met mijn oude gebr.naam en wachtwoord willen werken, indien mogelijk. M.vr.groeten, Bert.

            #17555913
            bert.
            Deelnemer
              Lid sinds:
              16 December 2009

              Ja, ik had de u2u al gelezen. Waarschijnlijk is er nu ’n misverstand. Tot vóór de comp.storing logde ik in met de gebr.naam: bert. (let op de punt achter mijn naam) En uit je reaktie naar Danny toe bemerk ik dat er nog ’n bert in het forum is (maar dan zonder punt achter de naam)
              Maar nogmaals ik heb de combinatie van mijn “oude”gebr.naam en jouw ”nieuwe”wachtwoord geprobeerd, dat werkt niet helaas! Ik ben nu dus nog steeds beginnend deelnemer aan het forum. Gebruik nu de gebr.naam en ’t wachtwoord waarmee ik wel kan inloggen.
              Ik blijf ’t vreemd vinden, maar misschien komt ’t nog wel goed. M.vr.groeten, Bert.:sleeping

              #17555914
              RonaldH
                Lid sinds:
                30 June 2004

                origineel gepost door lambert.
                Mijn gebruikersnaam is nu veranderd, was Bert.

                ik ging er dus vanuit dat Bert je gebruikersnaam was,zie hierboven,een quote uit je 1e bericht,maar het moet dus bert. zijn

                nogmaals stuur ik je een u2u,naar lambert. met het nieuwe wachtwoord voor bert.

                #17555915
                bert.
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  16 December 2009

                  origineel gepost door 14XE

                  origineel gepost door lambert.
                  Mijn gebruikersnaam is nu veranderd, was Bert.

                  ik ging er dus vanuit dat Bert je gebruikersnaam was,zie hierboven,een quote uit je 1e bericht,maar het moet dus bert. zijn

                  nogmaals stuur ik je een u2u,naar lambert. met het nieuwe wachtwoord voor bert.

                  Hai,

                  bedankt!! De link naar het forum werkt nu weer met: bert.
                  M.vr.groeten, bert.:thumbup

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Het onderwerp ‘niet in kunnen loggen’ is gesloten voor nieuwe reacties.