New Vivaro 2015: kinderziektes en voor verbetering vatbaar

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) New Vivaro 2015: kinderziektes en voor verbetering vatbaar

2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • #18434314
    VAN BELLE Jean Marc
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 April 2015

      Aanvulling: in Bulgaruhe herzag ik mijn standpunt om nooit winterbanden te leggen. In België had ik die 0 tot 5 dagen per jaar nodig. In Bulgarije hebben we zowel 20 x sneeuw als binnenwegen met regen en gravel. Nu rij in met Lassa 4 seizoensbanden en heb een superdesuper bandenboer in Kjustendil nabij. Voor mijn Honda FR+V was dat echte winterbanden en nieuwe zomerbanden die reinforced zijn, want hier ligt veel rommel op de wegen en diepe gaten. Maar ik klaag niet met 10% vlaktaks hier, waar de wegen in 5 jaar tijd beter werden dan die in België waar je het omgekeerde proces merkt. +je

      #18550606
      VAN BELLE Jean Marc
      Deelnemer
        Lid sinds:
        22 April 2015

        Update: 457.000 km nu.

        Aankoopprijs, alle brandstofbeurten en herstellingen vindt u nog altijd op:

        https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/715050.html

        Hopelijk kan ik nog even doorgaan, want toen ik laatst prijzen vroeg voor nieuwe camionette, ben ik even moeten gaan zitten…

        Van 20.000 + BTW in België naar 35.000 EUR + BTW… En ik verdien niet meer dan vroeger als zelfstandige…

        Jean Marc +je

      2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.