New mokka 2021 ruitenwisserstand kuisen

Forumindex Forums Modellen Mokka New mokka 2021 ruitenwisserstand kuisen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18433490
    wr426f
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 August 2021

      Onze nieuwe mokka aan het inrijden (lees kuisen :yes: ) , op volgend probleempje gestoten: om de voorruit te kuisen moeten de ruitenwissers in een bepaalde stand geplaatst worden. In het boekje staat “de motor uitschakelen en de hendel naar beneden drukken”. Soms werkt dit en soms niet? Grrr! Voorlopig kan ik niet triggeren waarom wel/niet. Iemand een idee? Ik heb vooral de indruk dat het niet werkt als ik enkel de wagen van de oprit rij om hem te kuisen. Hopelijk moet ik niet eerst een paar km rijden voor dit werkt :help:

       

      #18433839
      Koffie
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 November 2019

        Het kan zijn dat de hendel gedurende een paar seconden naar beneden gedrukt moet worden.

        #18434807
        wr426f
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 August 2021

          Hendel paar seconden naar beneden werkt niet, zal eens contact opnemen met de garage..

          #18434979
          Koffie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 November 2019

            Autosleutel van contact gehaald? Of juist op contact?

            #18435965
            wr426f
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 August 2021

              is zonder sleutel.

              garage voorlopig in verlof.

              Wat soms lukt. Na een paar km rijden de auto stilleggen, dan de hendel omhoog doen en dan werkt het. Nadien een aantal keer proberen in stilstand: werkt ook. MAAR bij langere stilstand werkt het terug niet. Hopelijk moet ik niet eerst een paar km rijden voor het werkt? Stel u voor in de winter=> een karton achter de wissers steken tegen de vorst…eerst paar km gaan rijden?? :wacko:

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.