net 3de insignia opgehaald

Forumindex Forums Modellen Insignia net 3de insignia opgehaald

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17243367
    red2003
      Lid sinds:
      11 May 2011

      Zo die is weer binnen. Net mijn 3de Insignia opgehaald. Na eerst een Insignia 2.0 CDTI cosmo uit mei 2010 gereden te hebben ( 11 maanden, 95.000 km), toen een Insignia 1.8 benzine uit 2009 ( 1 maand, 11.000 km ,geen goed gevoel bij de auto) nu een Insignia cosmo 1.4 benzine.

      Nu kom ik niet helemaal uit met mijn voorstoel configuratie. Ik heb de AGR stoelen met geperforeerd leder (TAAT). Standaard zit hierbij de verwarming. Echter in mijn Insignia uit 2010 had ik ook de stoelventilatie. Deze optie zit er nu niet meer bij.
      Ik zie nog wel overal websites waarin staat dat opel deze optie heeft, maar je kunt deze nergens kiezen op de configurator.

      Volgens mijn dealer is deze optie er niet meer?????

      Wie weet hoe het zit?

      bedankt alvast

      #17943975
      Insignia_fan
        Lid sinds:
        1 October 2011

        Ik geloof dat ik ergens gelezen heb dat die in met modeljaar 2012 niet meer erbij zit.
        Heb je de 1.4 turbo ? Dan heb je ook die dubbele uitlaat niet meer.

        Evengoed zitten we hier wel met smart te wachten op de :kewlpics

        #17943976
        opel-limbo
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 July 2007

          In ieder geval veel plezier met je 3e Insignia. Ennuhh, :kewlpics zijn hier echt meer dan welkom.

          Greetz Roel met een I

          #17943977
          Insignia_fan
            Lid sinds:
            1 October 2011

            Vlgs mij zijn de :kewlpics zelfs verplicht :P

            #17943978
            MattVC
              Lid sinds:
              17 September 2011

              post snel maar pics van je 3de xo !

              #17943979
              Itsacon
              Deelnemer
                Lid sinds:
                20 April 2011

                Slijten die Insignias zo hard dan? 3 in twee jaar tijd, ik ben beter gewend van m’n Opeltjes :angel

                #17943980
                red2003
                  Lid sinds:
                  11 May 2011

                  Neeh slijten niet zo hard, rij gewoon veel en op tijd inruilen.
                  Heb nu de 1,4 turbo en ik moet zeggen, rijdt heel fijn. Bijna geluidloos. En is tov de 1,8 benzine lekker vlot in het verkeer.
                  dit is mijn configuratie:
                  1,4 turbo 103 kw Cosmo technical grey, 5-deurs. Stop and go, ecoflex
                  executive pakket, sienna black geperforeerd leer. Trailer pakket en wisser achterop.
                  Heb nog geen foto,s omdat ik hem in het donder heb opgehaald en nog geen mogelijkheid heb gehad om hem goed in het licht te bekijken. Maar ik ken de auto al 2 jaar.

                  Wat anders is: het navi 900 systeem is prettig, echter je kon voorheen met het middenconsole de opties op het scherm kiezen als telefoon, navi of radio. Op het scherm bleef dan het scherm op radio staan. Nu lukt me het nog niet (heb nog niet instructieboekje goed doorgenomen). Moet nu op het dashbord op de knop radio drukken om het radioscherm te zien.
                  Navi is prettig en goed, telefoon is het zelfde gebleven inclusief de stem ” zeg de naam die u wilt bellen”. Dit is een andere stem als je bij de andere opties, navi en muziek.

                  Positief verrast !!! er zit nu een vergrendeling voor de portieren op als je wegrijdt. Had dit in mijn passat en miste het erg, een stuk veiligheid. Deuren schieten op slot als je harder dan 20-25 rijdt en openen als motor uit gaat. Spiegels klappen nu ook uit als je de open knop op de afstandbediening ingedrukt houdt (zie manual), ander dashbordkastje, extra vakje. En in het display tussen de snelheid en toerental meter meer informatie, zelfs de navigatie pijltjes verschijnen (net als in mijn passat), nu nog de sms berichtjes weergeven.

                  Heb er al (..) 200 km mee gereden, waarvan 50 km in de file. Met het start/stop systeem al flink wat benzine mee bespaart….
                  Maar ben super blij met deze nieuwe versie en goede en stille motor.

                  #17943981
                  2000
                  Moderator
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    Ruim 100.000 km per jaar…… :shock:
                    Wel leuk, elk jaar een nieuwe, …….foto’s?

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.