Navigatie risicogebied

Forumindex Forums Modellen Grandland X Navigatie risicogebied

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18358298
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      In 1 profiel zie ik op het scherm bovenaan een kleine rode waarschuwingsdriehoek. Als ik hierop druk krijg ik een scherm met instellen risicogebied. Ik weet niet wat ik hier moet doen. Hoe komt het risicogebied er in?  Automatisch? In een ander profiel in dezelfde omgeving zie ik de waarschuwingsdriehoek niet terwijl de instellingen van het navigatiesysteem hetzelfde zijn.EA3AB0E2-C3D0-4A98-A813-80177292993D

      #18358476
      Data58
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 July 2018

        Het instellen van risicogebied is niet meer en niet minder dan voor je collega NAV gebruikers melden dat er ergens flitsers in verschillende varianten kunnen staan. Dit is ook vergelijkbaar met in een lossen TomTom waar je meldingen kunt maken voor flitsers. Mijn ervaring is dat alleen de gebruikers van Flitsmeister hier consequent mee omgaan en daarmee het betrouwbaarste is.

        Je kunt deze optie uitzetten door in je NAV menu, naar KAART te gaan en dan de eerste keuze “Melden van risicozones toestaan” vinkje weg te halen. Dan komt er in je venster geen DRIEHOEK meer in beeld.

        #18358487
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Hallo Patrick, ik heb gekeken naar de instellingen in de twee profielen. Is exact gelijk maar toch in 1 profiel een rode driehoekje.

          Gaat niet weg als ik het vinkje weghaal.

          :wacko: :wacko:

          #18358491
          Data58
          Deelnemer
            Lid sinds:
            13 July 2018

            Hallo Rosiba

            Ik heb nog even gekeken en ook bij de andere profielen. Heb je ook na je keuze dus vinkje uit in vierkantje ook daarna het groene vinkje linksonderin gebruikt ter bevestiging van je instelling? Dat is het enige dat ik nog kan bedenken.

            #18358501
            joepke-m
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 July 2006

              Als je van het driehoekje af wil moet je het desbetreffende profiel verwijderen en opnieuw instellen.

              Ik heb geen idee wat het driehoekje voorstelt, volgens mij een overblijfsel van de onderliggende peugeot navi, die TomTom HD Traffic gebruikt

              #18358502
              rav994
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 May 2018

                In Frankrijk mag je niet waarschuwen voor flitsers.

                Dus noemen ze het gevarenzones risico gebieden.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.