Navigatie 650/950

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Navigatie 650/950

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17272039
    vanHoorn
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 May 2015

      Geachte leden,

      Ik heb gelezen dat er verschillende mensen met Navi 950 verouderde kaarten heeft.
      Zelf heb ik in de auto Navi 650 (Meriva) ook daar zit verouderde kaarten in.
      Heb hierover kontact gehad met Opel Nederland, helaas zonder resultaat.

      Zouden we niet met z’n allen hier wat tegen kunnen doen?

      Alleen doe je niets en met z’n allen sta je sterker denk ik.
      Misschien dat het via de rechter lukt om kaarten van 1 a 2 jaar oud te krijgen.

      Opel leverd kaarten die in mijn systeem zit van zeker 4 jaar oud.
      Op mijn huidige adres ben ik in dec. 2010 komen wonen (nieuwbouw) in juli 2014 is mijn auto afgeleverd en de straat staat niet op de kaart, had volgens mij wel gemoeten.

      Met vriendelijke groet, Wim

      #18285387
      @Johan
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 January 2015

        Heb zelf een Navi 950 in mijn Tourer, zal morgen eens kijken welke software versie hier in zit.

        #18285388
        Opel_Bjorn
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 May 2008

          Ik heb ook de Navi 950 intellilink en dat is een ware ramp. GPS lijkt nergens op. Ik heb ook al de melding gemaakt dat er verschrikkelijk oude kaarten op staan. Ik heb ook aan de klantendienst gemeld dat ik een kosteloze update wilde. Nieuwe kaarten zouden tegen augustus september beschikbaar zijn.

          #18285389
          @Johan
          Deelnemer
            Lid sinds:
            28 January 2015

            @@Johan wrote:

            Heb zelf een Navi 950 in mijn Tourer, zal morgen eens kijken welke software versie hier in zit.

            software versie 23477352 (hier zie staat in het “Softwareversieinformatie” scherm bij instellingen geen datum bij)
            Qua navigatie ben ik nog geen schokkende afwijkingen tegen gekomen, maar als geen kilometervreter zijnde zegt dat natuurlijk niet zoveel :agent
            En de zaken die ik wel mis in de Navi 950, daar heb ik dan een tweetal apps op m’n iphone voor draaien, n.l., TomTom Flitsers en Flitsmeister Pro.

            #18285390
            geert358
              Lid sinds:
              20 June 2015

              Heb zelf een nieuwe meriva cosmo. Fijne auto; navigatie waardeloos. Dealer ontkent dat er problemen zijn. Ik ben de eerste die hierover klaagt volgens de dealer. Wil dit niet zonder meer accepteren. Betaal veel geld voor iets wat niet aan de verwachtingen voldoet. Opel moet zich diep schamen om zo met hun klanten om te gaan. rien :argue :argue

              #18285391
              maks
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 February 2013

                Idem, heb ook de 950 in m’n Cascada….om te huilen! nog nooit zo een slechte navi gehad!!!
                Ik gebruik m’n Zumo 590 :thumbup

                #18285392
                @Johan
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  28 January 2015

                  @maks wrote:

                  Idem, heb ook de 950 in m’n Cascada….om te huilen! nog nooit zo een slechte navi gehad!!!
                  Ik gebruik m’n Zumo 590 :thumbup

                  En welke software versie heb je in je Navi 950 van je Cascada zitten?
                  Heb zelf software versie 23477352 in de Navi 950 van m’n Tourer.

                  #18285393
                  maks
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    1 February 2013

                    @@Johan wrote:

                    @maks wrote:

                    Idem, heb ook de 950 in m’n Cascada….om te huilen! nog nooit zo een slechte navi gehad!!!
                    Ik gebruik m’n Zumo 590 :thumbup

                    En welke software versie heb je in je Navi 950 van je Cascada zitten?
                    Heb zelf software versie 23477352 in de Navi 950 van m’n Tourer.

                    Welke software weet ik niet, m’n Cascada nog géén twéé maanden nieuw en had al met de dealer erover gesproken, deze zegde dat er op dit moment geen andere software beschikbaar is en deed alsof ik niet tevreden was met m’n auto !!!

                    #18285394
                    @Johan
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      28 January 2015

                      Dit kun je vinden onder de “softwareversieinformatie” van de instellingen van de Navi 950

                      #18347421
                      Jobfahner
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        21 August 2017

                        Beste,

                        Ik heb een Opel astra sports tourer j uit 2016 met NAVI 650. De navigatie werk perfect alleen sinds ik drie weken op vakantie ben geweest ontvang ik geen verkeers informatie meer. Ik heb een reset uitgevoerd maar helaas heeft dit niet geholpen. Wanneer ik naar de lijst handmatig verkeerszenders toevoegen blijkt deze leeg te zijn en hierdoor kan er volgens mij ook niet automatisch TMC info ontvangen worden. De lijst was niet leeg, er stonden verschillende zenders in voor verkeersinformatie. Nu blijft er een bericht staan verkeers informatie niet beschikbaar op huidige locatie! Voorheen werkte het prima maar om vage redenen nu niet meer? Iemand enig idee? :help:

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.