Navi900 met telefoon voorbereiding

Forumindex Forums Modellen Insignia Navi900 met telefoon voorbereiding

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17242346
    Insignia_fan
      Lid sinds:
      1 October 2011

      Ik krijg eind november m’n insignia geleverd met navi900 met telefoon voorbereiding met bluetooth en voicecontrol.

      Ik heb bij opel de actuele lijst opgevraagd voor welke gsm’s probleemloos werken met dit systeem.
      Nu heb ik net die lijst ontvangen, maar de HTC Desire HD staat er niet eens op :wtf

      Zijn hier mensen die de HTC Desire HD gewoon werkend hebben met de navi900 of navi800

      #17929312
      Melgi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 July 2011

        Insignia_fan: ik zou mij niet druk maken of je telefoon ondersteund wordt. Je zult hem in ieder geval kunnen pairen met bluetooth. Per telefoon kunnen de beschikbare functies wel verschillen. Maar het moet wel heel raar gaan als jouw telefoon niet via bluetooth gekoppeld kan worden.

        Vwb voice control: ik heb nog een andere thread lopen. Met mijn Samsung Galaxy SII werkt voicebellen, vanuit het adresboek van mijn telefoon, niet.

        #17929313
        RichyK
          Lid sinds:
          10 September 2011

          Ik heb de HTC Desire S en daar werkt alles volledig……

          #17929314
          Insignia_fan
            Lid sinds:
            1 October 2011

            Dan ga ik er maar vanuit dat mijn desire hd ook wel zal werken.
            Rond 20 november, mijn verjaardag king: zal ik het te weten komen.

            #17929315
            yperen
              Lid sinds:
              31 August 2010

              @Melgi wrote:

              Insignia_fan: ik zou mij niet druk maken of je telefoon ondersteund wordt. Je zult hem in ieder geval kunnen pairen met bluetooth. Per telefoon kunnen de beschikbare functies wel verschillen. Maar het moet wel heel raar gaan als jouw telefoon niet via bluetooth gekoppeld kan worden.

              Vwb voice control: ik heb nog een andere thread lopen. Met mijn Samsung Galaxy SII werkt voicebellen, vanuit het adresboek van mijn telefoon, niet.

              Hebben jullie al een oplossing gevonden om een samsung sII met adresboek zichtbaar te makenop het display???
              Ik heb precies hetzelfde probleem……

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.