Navi update – installatie zonder draaiende motor

Forumindex Forums Modellen Crossland Navi update – installatie zonder draaiende motor

  • Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 22 april 2020om 19:19 door Anoniem.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18373998
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Dit las ik op het Duitse forum.

      Navi update – installatie zonder draaiende motor

      11. Januar 2020+6

       

      Wat is hiervoor nodig? Naast de afgewerkte USB-stick met de gegevens, een kleine elektronische oplader. Zoals is aangetoond, is een goedkope oplader volledig voldoende, deze moet alleen het updateproces ondersteunen en voorkomen dat de energiebesparende modus het radio- / navigatiesysteem en de USB-poort uitschakelt.

      Acculader

      De volgende oplader is slechts een voorbeeld en kost in de 2e week van 2020 € 14,99 in de winkel. Welke oplader iemand kiest, is aan hem. Maar het moet geschikt zijn voor AGM-batterijen. Sluit de oplader aan volgens de instructies, Auto 12 V-modus geselecteerd (er zijn verschillende modi op dit apparaat).

      Start de motor, start de update, wacht ca. 2 minuten (ik heb gewacht tot de rode laadbalk voor de update 4 mm zichtbaar was), zet dan de motor af en zet vervolgens het contact weer aan.

       

      Schakel automatisch starten / stoppen handmatig uit. ECO-modus is na een tijdje uitgeschakeld, maar de update gaat door tot het einde.

      Na de succesvolle update verscheen het gebruikelijke bericht of het apparaat opnieuw moest worden opgestart. Ik deed het en de installatie was voltooid. CLX ging toen uit en moet opnieuw worden opgestart.

       

      Koppel vervolgens de oplader los volgens de BA.

       

      Omdat de beschrijving verloren is gegaan in de grote thread, heb ik deze gescheiden en hier vastgezet.

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.