NAVI 950

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17267951
    pacman
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 September 2014

      Hallo , sinds April heb ik een Opel Zafira Tourer CNG met daarin de Navi 950. Wanneer de gastank bijna leeg is geeft de GPS de dichtstbijzijnde tankstations aan doch niet deze met CNG. Ik zou deze POI zelf willen toevoegen maar bij Opel Belgium kunnen of willen ze me niet helpen. Er is nergens op het internet informatie of updates te vinden over dit systeem. Kan er mij iemand helpen?

      #18251586
      pacman
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 September 2014

        Als ik het goed begrijp zit er in de Navi 900 een SD kaart maar voor zover ik weet niet in de Navi950. Ik heb nog net gebeld met een medewerker van Opel Belgium en hij zegt letterlijk dat hij met de handen in het haar zit en mij niet kan verder helpen. Hij denkt dat de update enkel via de dealer kan gebeuren bij het aansluiten op hun computer. Ik heb wel een USB aansluiting voor bv. muziek te spelen.

        #18251587
        Brik
          Lid sinds:
          18 August 2014

          Mijn ervaring met de Navi 950 op de Cascada
          o geen mogelijkheid om eigen POI toe te voegen.
          o Bij het aanvinken van de korte route, gaat de GPS ook echt voor de kortste route … over onverharde wegen en paden. Er mankeert de aanduiding “onverharde wegen vermijden”. Een optie die in iedere losse en goedkopere GPS staat.
          o De kaarten zijn niet up-to-date en ik kan geen feedback geven i.v.m. veranderingen in het wegennet.
          Er bestaat geen mogelijkheid om maar iets te wijzigen.

          #18251588
          pacman
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 September 2014

            En dit voor een GPS van €1500. Hij doet je ook soms een toertje rondrijden om op hetzelfde punt terug uit te komen. Ik ben er helemaal niet tevreden over.
            Kijk ook eens naar deze video : http://www.youtube.com/watch?v=qnTppBhHJJ4″ onclick=”window.open(this.href);return false;

            #18251590
            pacman
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 September 2014

              Zijn er nog mensen die slechte ervaringen hebben met de Navi 950, hij heeft me echt al ettelijke kilometers doen om rijden bv je neemt een afrit van de autosnelweg en dan doet hij je plots terug de autosnelweg nemen om je dan bij de volgende afrit terug te sturen. Dit is me reeds tweemaal overkomen en ik rij niet zoveel kilometers. Is er bij onze Nederlandse vrienden iemand die lid is van de Nederlandse Consumentenbond? Zij hebben de Navi 950 getest maar deze test is enkel door hun leden online te bekijken.

              #18251591
              koen leemans
                Lid sinds:
                28 October 2014

                hallo
                ik heb juist een nieuwe opel zafira tourer gekocht (juni 2014)
                kan geen flitspalen of punten invoeren vanuit de computer
                dit lukte blijkbaar wel met de 900

                heb je al een nieuwe software versie voor de 950
                kan je al poi’s of flitspalen laden op je gps
                ik heb de indruk dat mijn kaarten al zeker 3 jaar oud zijn
                alvast groetjes

                #18251593
                pacman
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  6 September 2014

                  Hierbij het antwoord dat ik kreeg van “HERE.com” het vroegere Navteq ivm een update :

                  HERE Maps levert een databank aan vele auto- en systeemfabrikanten, waaronder ook Opel. Dat betekent niet dat wij in alle gevallen ook de distributie van kaartupdates verzorgen. De Navi950 is zo’n systeem waarvoor wij geen updates kunnen bieden.

                  Ik heb Opel Belgium al verschillende gecontacteerd maar er is blijkbaar niemand die weet hoe de Navi 950 moet geupdated worden !!!

                  #18251592
                  koen leemans
                    Lid sinds:
                    28 October 2014

                    dit antwoord kreeg ik ook
                    blijkbaar weten of willen ze dit veranderen na zoveel klachten

                    #18251594
                    Chris88
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      23 February 2015

                      Is er inmiddels al een update vrijgegeven?

                      #18251595
                      JurgendeValk
                        Lid sinds:
                        22 December 2015

                        Wat meer recentere info op berichttitel: “Navi950” (zonder spatie dus)

                        #18251596
                        Nick-GSI
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          30 June 2004

                          navi950 word geupdate door middel van een usb met kaarten die je moet kopen en zo kopieren naar je navi

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.