Navi 900 en gebeld worden met samsung 9010

Forumindex Forums Modellen Insignia Navi 900 en gebeld worden met samsung 9010

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17248030
    Miss@80
      Lid sinds:
      27 April 2012

      Ik ben sinds 3 wk in bezit van een spierwitte Insigina en ik ben er super blij mee. Ik denk dat ik nog lang niet alle opties ken, maar waar ik wel tegenaanloop is het volgende:
      Ik heb zonder problemen mijn telefoon gepaired met de NAV900. Telefoonlijst wordt gezien en bellen gaat super. Het enige wat niet werkt is opnemen wanneer ik gebeld wordt. Je ziet het gesprek binnenkomen, neemt op en vervolgens switch hij terug naar de telefoon waar de optie ‘headset’ aanstaat dus de verbinding is niet verbroken. Af en toe helpt het om de knop (headset) op de telefoon uit en weer aan te zetten, maar ook niet altijd en daarnaast zorgt het voor een gigantisch vertraging. Ik moet de mensen steeds vragen, even te wachten met praten, want ik ook hoor ze simpelweg niet.

      Iemand een idee. Wordt er echt horendol van (tweede optie is naar de dealer, maar aangezien die niet eens wisten hoe de ipod gekoppeld kon worden, heb ik daar niet veel vertrouwen in wanneer het op moderne techniek aankomt :D )

      #18011672
      Patrick71
        Lid sinds:
        6 February 2012

        Lijkt een ’toestel’ probleem. Ik rij nu bijna 8 weken in een nieuwe Insignia met NAVI900. Ik bel veel en ik word veel gebeld. Als mijn navigatie aanstaat en ik word gebeld kan ik met de bedieningsknop in de middenconsole het gesprek gewoon aannemen. Ik gebruik een HTC Desire S.
        Mogelijk dat je de Samsung 9010 moet laten updaten naar de laatste software-versie.

        #18011673
        Miss@80
          Lid sinds:
          27 April 2012

          Daar was ik inderdaad al een beetje bang voor. Het is speciaal type van Samsung Galaxy (Armani) waar amper support op zit bij Samsung. Binnen nu en 4 wk wil ik hem vervangen voor een Xperia P. Hopelijk gaat dat beter. Weet iemand waar ik de specs van Nav 900 kan vinden en de lijst met telefoons worden gesupport. Hij moet bestaan, want andere mensen hebben er naar verwezen, maar kan hem niet vinden via google.

          #18011674
          netebuk
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 January 2005

            @Miss@80 wrote:

            Daar was ik inderdaad al een beetje bang voor. Het is speciaal type van Samsung Galaxy (Armani) waar amper support op zit bij Samsung. Binnen nu en 4 wk wil ik hem vervangen voor een Xperia P. Hopelijk gaat dat beter. Weet iemand waar ik de specs van Nav 900 kan vinden en de lijst met telefoons worden gesupport. Hij moet bestaan, want andere mensen hebben er naar verwezen, maar kan hem niet vinden via google.

            http://www.opel-niedersachsen.de/pdf/Telefonuebersicht11_2011_UWA-1.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;

            #18011675
            Miss@80
              Lid sinds:
              27 April 2012

              Dank

              #18011676
              Gare Aap
              Deelnemer
                Lid sinds:
                19 November 2012

                Hallo,

                Ik krijg eind januari mijn nieuwe astra (2.0CDTI automaat 165Pk :thumb ) nu ben ik ook een beetje gelijk een nieuwe telefoon aan uitzoeken omdat oude niet meer degelijk werkt. Heeft iemand ervaring met de navi 900 en nokia lumia? werkt dit een beetje naar behoren, de lumia staat namelijk niet in de lijst met telefoons van opel

                Groeten Twan

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.