Navi 900 Astra J doet niks help!

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Navi 900 Astra J doet niks help!

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276701
    Ewoutlk
      Lid sinds:
      22 May 2016

      Beste Opel fans,

      Ik heb een vervelend probleem en ik hoop dat iemand een oplossing weet.
      Ik was onlangs bluetooth aan het bellen en me telefoon was aangesloten met bluetooth.
      Ik gad de telefoon vast dus het is mogelijk dat er wat kracht op het kabeltje stond.
      Plotseling tijdens het gesprek viel alles uit sindsdien doet het hele middenconsole wat de
      radio telefoon en navigatie bediend niks meer het scherm blijft zwart ( maar je ziet wel dat het aanstaat )en ook de speakers doen niks.. dat merk je aan de knipperlichten dat geluid gaat over de speakers en geeft dus geen geluid
      De auto is al bij de garage geweest maar die konden snel niks vinden ze gaan er 2 uur voor uit trekken over 10 dagen. Nu ben ik bang voor hoge kosten. Zelf ben ik redelijk handig ik heb alles losgehad en alle zekeringen nagekeken maar of er gecombineerde zekeringen zijn weet ik niet ik heb alleen de vraagbaak van de auto. Ik vind weinig over dit euvel op internet en als ik iets vind dan is het advies stroom eraf en dan bij andere eigenaren ging het vaak weer goed maar bij mij blijft alles dood.

      Als iemand hier ervaring mee heeft en of een oplossing of tips? Ik hoor het graag!

      Groetjes van deze trotse

      #18319294
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        haal de accupool eens een minuutje los, vaak helpt dat

        #18319295
        Ewoutlk
          Lid sinds:
          22 May 2016

          Hoi Nick,

          Dank je voor je reactie, helaas heb ik dit al een paar keer gedaan met zelfs een uur ertussen.
          En geen verschil helaas.

          #18319296
          Ewoutlk
            Lid sinds:
            22 May 2016

            Is er echt niemand die hier ervaring mee heeft?

            mvgr,

            Ewout Lokker

            #18319297
            smurmex
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 May 2016

              al een update geprobeerd te vinden. LET OP JE VERSIE er zijn verschillende navi 900’s

              of een andere theme, het schijnt dat daar de firmware gelijk mee in geflashed wordt.

              na de flash zou de hardware zich opnieuw moeten initialiseren.
              mss dat dat het probleem oplost

              ik heb zelf geen navi900, dus weet niet of je kan updaten met de problemen die je nu hebt

              zover ik gelezen heb moet je updaten via een usb stick.
              waarschijnlijk zijn op het forum lieden zie hier meer ervaring mee hebben

              succes

              #18319298
              Ewoutlk
                Lid sinds:
                22 May 2016

                Hi Smurmex,

                Dit zou inderdaad een oplossing kunnen zijn voor sommige problemen.
                echter werkt er bij niks, het hele systeem is dood dus als ik er een usb stick op aansluit
                gebeurd er niks en kan ik er dus ook niks mee.
                Enige wat het systeem nog doet is een zacht tikkend geluid over de speakers geven en soms
                draaid de cd langzaam erstaat dus wel spanning op alleen blijft het systeem uit.
                Hij start niet op zeg maar..

                Als niemand hier met een oplossing komt dan laat ik het volgende week even weten dan gaat de auto naar de dealer. ze zeggen dag het via apparatuur gereset moet worden en helijk moet worden geupdate, dat is hopelijk het geval anders is er wat kapit en dag hoop ik niet.

                #18319299
                Ewoutlk
                  Lid sinds:
                  22 May 2016

                  Ik heb het antwoord als je dit hebt is je radio unit stuk Opel
                  rekend hiervoor 1200 euro! Maar voordat je dat doet ga naar een navigatie repair centre
                  het is heel goed mogelijk dat ze die nog kunnen herstellen, dan praat je ongeveer in de prijs
                  150/200 euro en als je niet handig bent komt daar nog arbeidsloon bij.
                  Hoop dat jullie hier iets aan hebben.
                  Ik baal in iedergeval!

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.