Navi 650 Intellilink , geluid " grensovergang"

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Navi 650 Intellilink , geluid " grensovergang"

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17268575
    stefanDTI
      Lid sinds:
      10 May 2007

      Hallo ,

      Een Collega van mij heeft een nieuwe Opel Zafira met het 650Navi Intellilink systeem.
      Op zich werk het systeem goed buiten het niet ontvangen van de TMC berichten na.

      Mijn collega woont in baarle-nassau dat is een gebied waar je continu de grens over gaat.
      Het navigatie systeem zegt daarom continu … “Pas op grens overgang op uw weg”
      Ook als de navi niet actief is.

      Hoe kan dit uitgezet worden ?
      Iemand een idee ?

      #18257051
      Opel_Bjorn
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 May 2008

        Heb ik ook met de mijne in Baarle Hertog – Baarle Nassau! Op elke straathoek “WAARSCHUWING GRENS OP DE ROUTE!” Echt om gek van te worden en ik kan het in mijn navi950 intellilink nergens uitschakelen. Ik vind héél die Navi 950 intellilink trouwens maar rommel . Vind hem onoverzichtelijk, onpraktisch, computerstem,…. Dan was men DVD800 100000 keer beter, daarbij kon je tenminste ook TMC berichten krijgen terwijl je geen route had ingesteld. + er staat ook een mega kemel van een spelfout in het hoofdmenu!

        #18257052
        stefanDTI
          Lid sinds:
          10 May 2007

          Dat ben ik volledig met je eens !!

          Wij hebben de “CD500Navi” in onze meriva en die werkt ook 1000beter !

          #18257053
          stefanDTI
            Lid sinds:
            10 May 2007

            Ondertussen nog steeds de melding iedere keer als men de grens over rijdt.
            In baarle-nassau heel irritant..

            Wie weet hoe dit uit schakelbaar is ???!

            #18257054
            Opel_Bjorn
            Deelnemer
              Lid sinds:
              4 May 2008

              Nope, ik sukkel er ook nog altijd mee. Klantendienst zei maar dat ik het volume van de stem moest dicht draaien. Ik heb hun gezegd dat dit geen oplossing is aangezien ik de GPS niet met stem kan gebruiken. Hier een filmpje van mij. Kan je ineens mee genieten van de ergernis!

              https://www.youtube.com/watch?v=XuNuksCZp40

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.