natte voeten

Forumindex Forums Modellen Astra natte voeten

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239085
    Peter Reedijk
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 July 2011

      Laatst tijdens het rijden in de regen klaagde mijn vrouw dat ze water voelde vallen op haar voeten.Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen.
      Onder de auto mat is het ook redelijk nat.Kan er iets verstopt zitten waardoor het regenwater naar binnen komt?
      Het gaat om een opel astra G x16xel uit 2000

      #17894283
      astraTD
        Lid sinds:
        9 March 2009

        Zowel bestuuderskant en pasagierskant onder de mat nat?

        Weet je het zeker dat het puur regenwater is?

        Of kachelradiator lekt?

        #17894282
        B.M.Goedemans
          Lid sinds:
          19 May 2012

          Natte voeten passagiers kant heeft meestal één van de volgende twee oorzaken.
          1- Kachel aansluitpunt slang lekt.( je vrouw klaagt over zeer hete en natte voeten)
          2- Afwater gat onder de paravan (de bak onder je voorruit met het rooster bij je ruiten wissers) zit verstopt.
          In de boven genoemde gevallen zal de vloeistof bij het midden console vandaan komen.
          Is dit anders laat het dan weten.

          #17894281
          okkie-001
          Deelnemer
            Lid sinds:
            11 June 2009

            3- de kabel waar je de motorkap mee opened rubber stuk/ niet goed er in
            zit onder paravan rechts

            michel

            #17894280
            B.M.Goedemans
              Lid sinds:
              19 May 2012

              Lekker als we elkaar zo aan kunnen vullen (één voor allen en allen voor één) :thumb

              #17894279
              Blue-Dragon
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 July 2006

                Ligt er misschien een pluskabel die ergens het schutboard ingaat. :hmmz

                #17894285
                GSI Racer
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  25 June 2009

                  proef eens aan het water wat er ligt.
                  is het zoet, dan is het koelvloeistof, wat vervolgens zeer waarschijnlijk van de kachelradiator komt.

                  maar ook afwaterkanalen van regenwater onder de parafan kunnen verstopt zijn :thumb

                  #17894284
                  TerryB
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    5 January 2012

                    Helaas heb ik dit dus ook ondervonden gisteren, er lag een papiertje aan het voeten eind van de passagiers kant die dus zeik nat was, ik heb geroken en geproefd maar het was geen koelvloeistof, het zou dus regenwater moeten zijn, maar gister heeft het dus de heledag niet geregend hier en de bekabeling en het schuim onder het dashboard was helemaal zeiknat. Waar kan ik die afwatering in de pf plaat precies vinden? En kan de pf plaat er ook uit? Dan kan ik hem daarna gelijk mat zwart dippen.

                    #17894278
                    GSI Racer
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      25 June 2009

                      kan ook verzameld condenswater zijn he.
                      of de afwatering van de airco verstopt als je airco hebt

                      #17894277
                      KadAstra-EF
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        24 July 2010

                        Valt me wel op dat er nu topics geopend worden met “natte poten”
                        Deze afdeling, de Manta afdeling, Corsa afdeling, wel gek eigenlijk……

                        Rik :D

                        #17894276
                        GSI Racer
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          25 June 2009

                          het klimaat word ook natter nu :jerry

                          zoals gezegt kan dit komen door de hoge luchtvochigheid/condens.
                          dit verzameld zich op een plek en kan dus wel degelijk tot natte matten leiden als ergens een lek is

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.