Nationale Opel Testdag 2015

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Nationale Opel Testdag 2015

  • Dit onderwerp is leeg.
17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273799
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      En we zijn weer een jaartje verder, dus ik start weer een topic. Wie gaat er allemaal en bij welke dealer? Als het goed is dus zaterdag 7 November! Ik zal zelf bij Motorhuis Leiden zijn, of ik moet even zin hebben om naar van der Burgh in Zoetermeer te rijden, wat een stukje verder rijden is..

      #18298716
      anoniem
        Lid sinds:
        30 June 2004

        een aantal jaren was er bij de testdag in Almere ook leden van de GT club uitgenodigd, hier onder een verslag;

        Zaterdag bij de Opel-testdag bij v Voorden in Almere geweest, was een drukke dag, volgens mij zijn er wel meer dan 200 Opels de winterinspechtie gepasseerd.
        De eersten waren er al voor 9 uur.
        Tijdens de check konden de mensen in de showroom zich voor laten informeren over een nieuwe of gebruikte Opel.
        Om het geheel wat op te vrolijken was de GT-club uitgenodigd en stond er een Commodore GS/E.
        Ook de innerlijke mens werd niet vergeten, zo stonden er koffie en hapjes en was er een echte Opel poffertjes kraam, maar ook aan de kinderen was gedacht, zo was er een ruimte met allemaal opblaasspeeltoestellen, popcorn en suikerspinnen.
        Boven stond ook nog een getunde Lotus Omega, helaas konden we daar niet even een testritje mee maken.
        Verder was er een verzameling miniatuurtjes te bewonderen waar natuurlijk de Manta’s niet in konden ontbreken.
        Rond de middag werd ons een lunch aangeboden, alles was tiptop geregeld aldaar.
        ’s middags kwam ook de DNRT Mantarijder Rien Frankenhout nog even kijken, hij heeft onlangs ook weer een Manta-A 1900 aangeschaft, maar had hem helaas niet bij zich.
        Ook oud TE bezitter Marcel v d Pijl had zijn fotoboek meegenomen waardoor oude tijden konden worden opgehaal.
        Verder had de dealer, die vroeger ook 2 TE’s heeft gehad nog een blad laten zien waar mijn TE in stond toen hij nog van P v Voorden was, enkele mensen herkenden de TE ook nog van 28 jaar geleden.
        Zo rond half4 was het voor mij weer tijd om naar huis te kachelen, alhoewel van kachel was hier geen sprake was, deze zal wel weer ontlucht moeten worden, had beter ook even van te voren de wintercheck uit kunnen voeren;)

        En de complimenten voor de organisatie:thumbup

        #18298717
        turbosix
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 November 2010

          Ik ga, zoals altijd, naar Siton Suzenaar in Heerenveen. Top team daar en altijd gezellig!

          #18298718
          Dolby
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 May 2008

            Ik ga zeker aankomende Zaterdag 7 november naar de Opel dealer om mijn Zafira A te laten nakijken. :thumb altijd handig om een second opinion na je auto te laten kijken.

            #18298719
            Nick-GSI
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Ik moet standaard werken die dag bij de opel dealer in zeewolde, komen ook aantal opel forum leden langs

              #18298720
              KadAstra-EF
              Deelnemer
                Lid sinds:
                24 July 2010

                Ik wil dat ook wel eens doen, ik zal dan naar Deinum in Franeker moeten.

                Rik :)

                #18298721
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  Of Engelsma & Wijnia in Leeuwarden.. Wat een prettige tent is dat(mijn huidige Opel komt er vandaan)..

                  #18298722
                  arjontje
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    31 March 2006

                    Helaas moet ik altijd werken op die test dagen. :hmmz
                    Nee ik werk niet bij de dealer :jerry

                    #18298723
                    anoniem
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      mijn dealer is Liewes in Roden, toffe jongens en altijd bereid om via de fisches te kijken of onderdelen voor de oudere Opel’s nog leverbaar zijn
                      moet eerst nog wel de ruitesproeierpomp vervangen, geeft een pulserend straaltje, wel een hele klus om er bij te komen

                      #18298724
                      renej
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        6 October 2007
                        Duurt wrote:
                        mijn dealer is Liewes in Roden, toffe jongens en altijd bereid om via de fisches te kijken of onderdelen voor de oudere Opel’s nog leverbaar zijn
                        moet eerst nog wel de ruitesproeierpomp vervangen, geeft een pulserend straaltje, wel een hele klus om er bij te komen

                        Goed adres liewes kom er zelf ook geregeld voor onderdelen.

                        #18298725
                        anoniem
                          Lid sinds:
                          30 June 2004

                          met de Calibra naar liewes in Roden geweest, accu zou niet goed zijn maar tot nu toe nog geen problemen met starten gehad, verder geen afwijking
                          verder was het gezellig druk, ogentest gedaan en was ook goed
                          ook nog een proefrit in de nieuwe Astra K gemaakt :thumbup

                          #18298726
                          wagnas
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            10 May 2007

                            Bij LVS in Hoorn geweest. Ik was vroeg en het was toen redelijk druk.

                            Ook nog even de showroom bezocht waar de nieuwe Astra, Karl en Adam S stonden. Hoop dat Opel de komende jaren weer veel auto’s gaat verkopen ten koste van VW. Opel is goed bezig. :thumbup

                            #18298727
                            hb96
                              Lid sinds:
                              25 January 2014

                              Even de Vectra (van Ouders) door het winterplan laten lopen bij Liewes te Roden.

                              Daarnaast (zelf) ook even gereden in de nieuwe Opel Astra K :wub :wub

                              Zeker een aanrader die nieuwe Astra K, echter was dit een “Opel Astra K Innovation Full Option” dus dan mag dat ook wel :thumb

                              #18298728
                              Dolby
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                1 May 2008

                                Mijn zafira A heeft ook het Winter certificaat behaald. Maar ik vind de nieuwe astra K echt niet uit zien. Ik vind de J veel mooier en tot nu toe van de Astra natuurlijk de Astra G is nog altijd het mooiste. :thumb

                                #18298729
                                wagnas
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  10 May 2007

                                  Hier in Hoorn stond een mooie Astra K met 18 inch wielen en mooi leren interieur. Die zag er toch prachtig uit.

                                  #18298730
                                  Govert
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    25 July 2004

                                    In Apeldoorn geweest. Ook daar was het lekker druk.
                                    En uiteraard de nieuwe Astra K bewonderd. Viel niet tegen!

                                    Ik was er samen met mijn zoon. Altijd leuk om je auto van de onderkant te zien…..

                                    #18298731
                                    anoniem
                                      Lid sinds:
                                      30 June 2004

                                      de DAB+ autoradio gecombineerd met achteruitrijcamera en veel andere hightech snufjes zijn het einde, ook de analoge meters vind ik leuk maar hadden wel iets groter gemogen

                                      toch vind ik persoonlijk de Astra G coupé uiterlijk het mooist van alle Astra’s en de Kadett C Coupé van alle Kadetten, maar komt ook omdat ik meer van oudere auto’s hou

                                    17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.