Na nieuwe dynamo , brandt acculampje af en toe

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Na nieuwe dynamo , brandt acculampje af en toe

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18362236
    greenberet
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 March 2014

      Hallo , tijdens mijn vakantie  in duitsland , ging mijn dynamo stuk. In cochem bij een garage er een nieuwe dynamo op laten zetten.Ze hebben het type dynamo  uitgezocht via serienummer auto. Maar toen begon het . 1e paar uur tijdens het rijden was er niets aan de hand , na ergens een bak koffie te hebben gedronken , startte ik de auto weer . de auto sloeg een keer af en meteen ging het lampje van de accu branden. melding bleef in het dashboard staan. Gelijk weer naar de garage , stonden hiervan te kijken en zijn alles aan het doormeten gegeaan. konden niks vinden. Ineens was de melding weg . Na een uurtje gereden te hebben , kwam de melding weer!!!! ACCULAMPJE.   Ben al bij eeen paar garage’s geweest , wisten geen oplossing…  Als het lampje bradt en ik zet de auto een paar minuten uit en ik schakel voordat ik de auto start de airco in , gaat het lampje uit. Het komt ook voor , de auto loopt goed , ik sta ff te wachten , de auto begint in toeren te galloperen , en dan brand dat acculampje weer.  Iemand een idee.  Was € 400.00 in cochem kwijt , en nu dit!

      Wie weet raad!!

      Groet  Jaap :help:

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.