Na een tijd alleen rondkijken toch maar even voorstellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Na een tijd alleen rondkijken toch maar even voorstellen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

yordjerjc
    Participant
    • Topics 2
    • Reacties 6

Beste forumleden,

Mijn naam is Yordi, 21 jaar en afkomstig uit Roermond.
    Op dit moment heb ik een Opel Vectra GTS uit 2006 met motorcode Z22YH.
    Voorheen reed ik in een opel astra G uit 2001.

Zoals het onderwerp al zegt ben ik al een tijdje lid van het forum waar ik tot nu toe al heel veel aan heb gehad! Mede hierdoor vond ik het toch wel eens tijd om me eens voor te stellen zodat iedereen weet wie er meeleest :applause02:

Ik heb een paar kleine updates toegevoegd aan mijn opel. Zo heb ik de normale lampen vervangen voor xenon en ledverlichting, mijn remklauwen gespoten en heb ik de CD70 vervangen voor een android radio.

Vectra gts

Met vriendelijke groet,
    Yordi

Opel Vectra C2 GTS Z22YH

Cupra 6K2
    Participant
    • Topics 3
    • Reacties 15

Gave wagen Jordi!

Ik heb sinds een paar maanden nu een Astra G Coupé 2.2 met motorcode Z22SE. Ik had al een tijdje het idee om de remklauwen ook rood te spuiten. Ik zag dat jij dit ook gedaan hebt en heb nog een vraagje. Is het bij dit soort remklauwen nodig om er eerst een primer op te spuiten? Waar heb jij de (hittebestendige) rode verf voor je remklauwen gevonden?

Ik ben benieuwd of de mijne er ook zo mooi uit kunnen komen te zien!

Groetjes,
    Casper

yordjerjc
    Participant
    • Topics 2
    • Reacties 6

Bedankt Casper!

Ik heb geen primer gebruikt. Ik heb mijn velg eraf gehaald, staalborstel voor op de boormachine gekocht, remmenreiniger in overvloed en schrobben maar! Op plaatsen waar je niet bijkomt heb ik schuurpapier gebruikt.

Na 5 lagen zag het geheel er zo uit.

remklauwen

remklauwen

De verf heb ik bij heuts gekocht volgensmij was dit motip remklauwverf

Hopelijk gaat het je lukken en heb jij straks ook prachtige remklauwen! ( maak van de gelegenheid gebruik en poets meteen je velgen grondig, werkt een stuk beter als ze eraf zijn)

Opel Vectra C2 GTS Z22YH

Cupra 6K2
    Participant
    • Topics 3
    • Reacties 15

Bedankt voor je uitleg!

Nog een vraagje hoor :P Heb je voor deze klus je remklauwen los gemaakt of heb je alles eromheen afgeplakt? Velgen schoonmaken als ze van de auto af zijn is wel een goed idee! Ga ik zeker doen!

yordjerjc
    Participant
    • Topics 2
    • Reacties 6

Ik heb alles netjes afgeplakt.

remklauwen

Oahja nog een tip, als je klaar bent met 1 of 2 klauwen en je stopt voor die dag, kijk even over je auto heen! Ik had namelijk steeds omdat ik het in de garage deed de spuitnevel op mijn auto. Iedere keer even met een doekje over de auto en dan komt het goed.

Veel succes en ik zie het resultaat wel tegenmoet he :applause02:

Opel Vectra C2 GTS Z22YH

Cupra 6K2
    Participant
    • Topics 3
    • Reacties 15

Wauw, bedankt voor de foto’s man!

Ik ga er ergens komende twee weken mee aan de slag. Zal uiteraard de foto’s hieronder posten ;)

Groetjes

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.