MyOpel Power bank Gadget bij het Opel Wintercertificaat

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer MyOpel Power bank Gadget bij het Opel Wintercertificaat

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17274162
    Dolby
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 May 2008

      Wanneer je het Opel Winter certificaat koopt kreeg je een Opel gadget erbij. Namelijk een Mobile Power bank A5 (om je telefoon te kunnen opladen);

      Op de foto zie je dat bij mijn versie Power bank A5 een blauw lampje te zien is. Dit is standaard alleen als je het van de Opel dealer
      krijgt zie je nergens een lampje branden. En dat vond ik erg vervelend ik vind het erg handig om te kunnen zien of de power bank A5
      mijn telefoon oplaad. En tijdens opladen van de power bank A5 zelf is het ook erg handig om te kunnen zien wanneer het klaar is met opladen.

      Voor de mensen die ook hun lampje willen zien. Het is erg makkelijk. Je hoef alleen maar het MyOpel voorzichtig los te klikken (zit vast geklikt aan
      8 puntjes aan iedere kant 4 stuks. (is een klik systeem) Als je dan het MyOpel frontje in je handen hebt zie je aan de binnenkant een zwart rondje
      wat dicht zit. Ik heb dit met een klein boortje uitgeboord. En daarna afgeplakt met simpel plakband om er geen stof en dergelijken in te laten komen.
      Als je dan het MyOpel klepje weer terug monteerd kun je ten minste zien wat de power bank A5 aan het doen is. Heb inmiddels getest en werkt perfect.
      Krijg 1,5 Telefoon opgeladen wanneer de batterij van de power bank A5 helemaal is opgeladen.

      Oplaad tijd van de power bank A5 via het stroom net (standaard adapter van mijn Samsung S5mini oplader) duurt 6 uur.
      Tijdens het opladen van de power bank zie je een rood lampje branden. Wanneer het rood lampje uit gaat is de batterij
      helemaal vol.

      Tijdens opladen van power bank;

      Wanneer je met de power bank A5 een telefoon oplaad brand er een blauw vel lampje. Wanneer het blauw lampje heel rustig brand
      is de telefoon opgeladen. Heb dit getest met een Samsung GIO. En de batterij van de GIO was binnen 2,5uur helemaal 100% opgeladen.

      GIO word opgeladen door de power bank A5;

      #18301529
      warhamstr
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 August 2009

        Hahaha geweldig, maar ik houd hem zelf liever standaard :D OEM freak.

        #18301530
        JohnSmith
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 August 2007

          is het plakbandje niet aan de binnenkant te plakken? staat misschien mooier

          #18301531
          Dolby
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 May 2008

            Het blakbandje zie je bijna niet. Alleen op de foto komt het erg naar voren toe. :thumbup
            Van de binnenkant zou wel kunnen maar dan komt toch rotzooi in het open gedeelte. En dat wil ik nu net niet.

            #18301532
            SimpleFace
              Lid sinds:
              14 July 2014

              Naald heet stoken op fornuis en gaatje prikken in plastic. Kan niks doorheen want is te klein. Maar licht gaat er wel doorheen. Win win.

              #18301533
              Dolby
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 May 2008

                Dat is inderdaad ook een oplossing. :thumb

                #18301534
                g-astraa
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  13 March 2005

                  zal het lampje ook is te voorschijn halen. :thumb

                  #18301535
                  Dolby
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    1 May 2008

                    Heb inmiddels het plakbandje vervangen door een druppel lijn. :thumb

                    #18301536
                    g-astraa
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      13 March 2005

                      heb mijn lampje ook te voorschijn gehaald maar op deze foto’s lijkt het wel dat de lampjes feller branden dan die van mij.
                      of zou dat gezichts bedrog zijn? maar hij werkt iedergeval prima. :thumb

                      #18301537
                      Dolby
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        1 May 2008

                        Het lampje gaat heel duidelijk branden als de power bank word opgeladen via de stroom of als de power bank de telefoon aan het opladen is. Anders brand er maar heel lichtjes een
                        blauw achtig lampje wanneer er niks met de power bank gebeurd. :wors

                        @g-astraa wrote:

                        heb mijn lampje ook te voorschijn gehaald maar op deze foto’s lijkt het wel dat de lampjes feller branden dan die van mij.
                        of zou dat gezichts bedrog zijn? maar hij werkt iedergeval prima. :thumb

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.