Mp3 sorteren

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia Mp3 sorteren

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208224
    Astraman
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 July 2004

      Ik heb een aardige hoeveelheid mp3’s maar ik word er geen wijs uit, het is een grote chaos, ben wel begonnen met renamen van de hele shit, maar na een halve zondag rommelen word je daar kanp chaggerijnig van. Nu weet ik dat er software bestaat die je mp3 bestanden 1 voor 1 analyseerd, en dan de muziek herkent, via de geluidsgolven ofzo, als het ware en op internet de juiste info erbij zoekt want dan kan ik via de medialbibliotheek in media player veel prettiger zoeken. Nu heb je bijv als je op artiest zoekt en je de red hot chili peppers, dat ie erin staan als;
      ‘The Red Hot Chilli Peppers’
      ‘Red Hot Chilli Peppers’
      En media player herkant dat als 2 artiesten waardoor je nooit een volledig over zicht hebt.

      Kent iemand zo’n stukje software??

      #17452092
      Roelof
        Lid sinds:
        30 June 2004
        #17452093
        Astraman
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 July 2004

          Heb ik gedaan en ik heb ook diverse tools gedownload maar het gaat mij om een automatisch iets, dan moet ik toch zelf de informatie erbij gaan zoeken namelijk en daar zit het vele werk in. Ga maar na, het zijn er ongeveer 40.000. :D

          #17452094
          x-tinction
            Lid sinds:
            12 October 2008

            is dat niet wat jij bedoelt wat die nieuwe samsung ook heeft je laat iets horen eraan en dan zoekt hij het op internet?

            #17452095
            Astraman
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 July 2004

              Geen idee, maar zoiets zoek ik dus wel jah. Ik heb namelijk eens een stukje software gezien paar jaar terug die dat deed, werkte echt ideaal, gaf zelfs beats per minute en stemming in waardoor je dus kan kiezen voor langzame muziek, of muziek die ideaal is voor de achtergrond of wat rustiger is of juist wat ruiger. Genre, heb namelijk een x-box en die gebruik ik al media extender, dan selecteer je bijv. kerst muziek en heb je de hele dag kerst liedjes, afschuwelijk maar vind me vriendin leuk. :jerry

              #17452096
              Ari007
                Lid sinds:
                11 November 2008
              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.