mp3 afspelen Agila 2010

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila mp3 afspelen Agila 2010

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18344102
    Toin
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 May 2017

      Helaas heeft de radio geen usb ingang, maar de cd speler zou mp3 en wma moeten kunnen afspelen. Heb een cd gebrand met mp3 (en afgesloten), maar de radio zegt dat het geen audio cd is. Een gebrande audio cd wordt wel afgespeeld.

      Wat zou ik kunnen doen om cd’s met mp3 wel af te kunnen spelen in m’n Agila bwjr 2010?

      Het betreft een standaard Opel radio, model pacr08 met bediening via het stuur.

      #18344618
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Zou het niet de moeite lonen er een andere radio in te (laten) zetten met usb of bluetooth? Dat lost ook veel gedoe op. B-)

        Goede audio (en data, want mp3 is feitelijk data) cd’s maken die door elke (auto)radio geslikt worden, is een kunst.

        Daarbij is het ook nog eens zo dat je apparaat het type cdr/rw moet herkennen/kennen.. daar wil het ook nog weleens op stuklopen. Niet elk type cdr/rw wordt namelijk zomaar ondersteund.

        #18344625
        Corsaliefhebber
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 February 2012

          eerst eens vermelden welke radio je hebt?
          Der is niemand hier die in een glazen bol kan kijken en zien welke je hebt… :unsure:

          #18344631
          computerbug
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 April 2011

            Hoi, Toin

            ->Dit<- is misschien ook een optie.
            Ik heb over deze goede dingen gehoord!

            #18344633
            Toin
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 May 2017

              Het betreft een standaard Opel radio, model pacr08 met bediening via het stuur.

              #18344634
              Toin
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 May 2017

                @computerbug. Zo’n transmitter had ik in mijn vorige auto. Ik ergerde me aan de ruis.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.