motorstoring astra

Forumindex Forums Modellen Astra motorstoring astra

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209217
    HARRIERAVE
      Lid sinds:
      20 March 2009

      hallo,ik ben harrie en heb een astra station 16i16v bj2000.ecotec.
      hij heeft af en toe problemen ,hij loopt dan onregelmatig stationaar en onder het rijden vALT HIJ SOMS WEG.het maakt niet uit of hij warm of koud is.,motorolie en bougies vervangenen distrubitie gecontroleerd.[als hier wat mis mee was moetde storing er altijd zijn??//.verder bedrading langs gelopen en een keer goed warm gereden.storing bleef.wie weet wat.de groeten harrie.

      #17471489
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        gasklephuis goed schoon? Brand er een lampje op het dasbord?

        #17471490
        HARRIERAVE
          Lid sinds:
          20 March 2009

          nee, eerst niet van middag wel, het is het lampje met de sleutel opeen motor
          harrie

          #17471491
          Nick-GSI
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            laat hem maar eens uitlezen bij de dealer

            #17471492
            frankvanhuet
              Lid sinds:
              3 January 2009

              Ik heb dit ook gehad met een Astra H station 1.9 diesel (BJ 2002) die ik als leaseauto reed. De garage heeft toen een softwareupdate uitgevoerd omdat er iets met de kleptiming op stationair toerental niet in orde was. Ik had b.t.w. ook dat icoontje op m’n dashboard. (motormanagment)

              #17471493
              wim-v6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 August 2005

                inderdaad uitlezen wil wel een antwoord bieden.

                willem

                #17471494
                sena
                  Lid sinds:
                  6 February 2010

                  hallo allemaal

                  ik heb een astra g 2.0 16v bj 99 er is onlangs een nieuwe distributieriem ingezet door een garagebedrijf toen ik m ophaalde gaf die motorstoring aan ben ermee teruggegaan auto is uitgelezen en kreeg te horen dat de nokkenassensor kapot is, ik vind dat vreemd want voor die tijd had de auto niks en reed goed, kan het komen doordat ze de distributieriem er niet goed op hebben gezet??
                  avb

                  #17471495
                  wim-v6
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    12 August 2005

                    Je had hierover beter een nieuw topic kunnen beginnen.

                    Maar dit is een gekend probleem bij deze motoren, zal aan de stekker van de sensor of aan de sensor liggen.

                    Bij vervangen sensor komt er ook een ander type sensor op.

                    Willem

                    #17471496
                    b07
                      Lid sinds:
                      24 February 2009

                      de distributie riem zal wel goed zitten, ik denk eerder dat ze de nokkenassensor hebben beschadigd misschien hebben ze er onbewust tegen geslagen of gestoten, zit de stekker nog goed vast,zie je scheuren of schaaf plekken zitten op de stekker of stekker houder?zo ja laat dit dan zien en,
                      probeer het gewoon te verhalen bij het garage bedrijf en, zeg dat je hier last van had direct nadat hun er aangezeten hadden en , dat de beschadiging er zat nadat hun er aan gewerkt hebben ,met een beetje geluk krijg je een nieuwe

                      #17471497
                      wim-v6
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        12 August 2005

                        Alleen slecht dat ze een auto mee geven met een storing erin..

                        Willem

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.