Motorolie

Forumindex Forums Modellen Astra Motorolie

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276192
    causio
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 April 2015

      Ik heb een Opel Astra SW van februari 2007, 1,6 Edition, 16V.

      Onlangs heb ik door mijn garage olie laten verversen.
      Zij gebruikten 5W30 Motorolie Long Life 100% Synth. 4, 5 liter à € 14,00= € 63,00 exclusief 21% BTW.
      Mijn vraag is: Is dit goede olie, is de prijs goed en is er een goedkopere, even goede, motorolie?
      Bvd

      #18316556
      kaneelschep
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 November 2004

        Je vermeldt geen merk en type erbij…
        De specs zijn prima. En de prijs is ook niet heel raar aangezien je het liet doen en het long life is.
        Ik kocht onlangs 10L shell ultra 5w40 100% synthetisch voor iets van 65 inc.
        Dus ja het kan zeker goedkoper.
        Ik zou er niet meer over nadenken verder.. ;)

        #18316557
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Er zijn mensen die beweren dat olie van bijvoorbeeld Action goed is. Geloof daar zelf niks van.

          De prijs die jij betaald is netjes. Een goede olie kost wat en dat mag ook. Is behoud van de motor.
          En wat is €65 over een heel jaar gerekend? Bijna niks toch !

          #18316558
          bart-gsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2012

            Bezuinigen op onderhoud.. *facepalm*

            #18316559
            C130hercules
            Deelnemer
              Lid sinds:
              11 January 2016

              Prijs is prima voor het vervangen van olie bij een garage. Als je het zelf doet kan het uiteraard wel goedkoper. Weet niet wat je aan middelen besvhikbaar hebt, maar thuis voor de deur en een hoop vuiligheid is die paar tientjes nu ook weer niet waard…

              Niet helemaal waar. Af en toe hebben ze bij de Action eem aanbieding van 1ltr. Valvoline flessen olie. Dit is super goede olie. Het eigen merk olie is bagger. Eén keer gedaan bij m’n vorige Astra G en die kon ik na 200km weer bijvullen :???:

              Groet,

              John

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.