Motornummer

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17263367
    Dennisschellekens
      Lid sinds:
      15 January 2014

      Hallo Allemaal,

      Allereerst zal ik mezelf even voorstellen. Ik ben Dennis, 27 jaar, en woon in Brabant. Wij gaan dit jaar meedoen aan de Oranje Trophy. Een reis vanaf New York naar het WK in Brazilie. Een reis van 25.000 km in 3 maanden! Daarvoor hebben we een Frontera 2.2 DHT Babour gekocht. Vervolgens hebben we deze knal oranje gemaakt!

      Nu moeten we voor de auto een Carnet de Passage aanschaffen, aangezien we naar 3 andere contineten gaan. Daarbij kwam de vraag van het motornummer. Heeft iemand enig idee waar ik dat kan aflezen?

      Ik zou met alle liefde een foto toevoegen, maar ik zou niet weten hoe!

      Groetjes
      Dennis

      #18208225
      theunm
        Lid sinds:
        29 June 2004

        een watte heb je nodig

        #18208226
        Dennisschellekens
          Lid sinds:
          15 January 2014

          Het motornummer. Blijkbaar is dat anders dan het VIN-nummer.

          #18208227
          Andre_Ede
            Lid sinds:
            16 June 2006

            Ik vermoed dat hij dit wilde weten:

            Een carnet de passage
            http://www.anwb.nl/vakantie/reisvoorbereiding/carnetdepassage/carnet-de-passage” onclick=”window.open(this.href);return false;

            #18208228
            Dennisschellekens
              Lid sinds:
              15 January 2014

              Klopt, met dat formulier ben ik bezig. Echter willen ze in Colombia dus het motornummer weten. En ik heb geen idee waar ik die kan vinden op het motorblok.

              #18208229
              Andre_Ede
                Lid sinds:
                16 June 2006

                Het motor type is de Y22DTH misschien kun je dan al wat gerichter zoeken.

                van een ander maar wie weet is plek gelijk
                http://waarishetchassisnummerdemotornummer.vinnumber.info/database-nl.html?sobi2Task=sobi2Details&catid=15&sobi2Id=2646″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                #18208230
                wim-v6
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 August 2005

                  Motorcode is inderdaad Y22DTH, Deze motor is in deze setup enkel geleverd in de Omega-B, Sintra en Frontera.
                  In de astra-G Vectra-B en Vectra-C is de Y22DTR geleverd, die is iets meer High tech als de Y22DTH. (Y22DTR heeft een Variabele turbo geometrie)
                  Mechanisch zijn deze motoren echter gelijk

                  Willem

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.