motormanagement

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen motormanagement

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207511
    Crazy_B
      Lid sinds:
      24 June 2008

      ik heb een andere motor in men corsa liggen een motor van een tigra maar zodra ik hem op contact zet gaat men motormanagement lichtje knipperen en bij het starten van de motor valt hij na 2 sec uit. kan iemand mij helpen bij dit probleem? greets Crazy-B

      #17419942
      PVB
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 April 2006

        Lijkt op de startblokkering.

        #17419943
        IMpY
          Lid sinds:
          18 July 2005

          startblokkering werkt direct naar mijn weten. Dan krijg je de auto nog niet eens op contact gezet! Dit lijkt het me dus in ieder geval niet.

          groeten Twan

          #17419944
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            origineel gepost door IMpY
            startblokkering werkt direct naar mijn weten. Dan krijg je de auto nog niet eens op contact gezet! Dit lijkt het me dus in ieder geval niet.

            groeten Twan

            >> is de Startblokkering!! <<

            @ impy: opel originele start onderbreker werkt anders, namelijk:

            – contact aan: jupz werkt gewoon > alleen gaat het MM lampje knipperen

            – starten gaat ook

            – motor slaat alleen niet aan, er is geen ontsteking en brandstof aanvoer.

            Deze start onderbreker zit geprobgrammeer in de motor computer!!

            @ topic starter: Crazy_B:

            Als je deze startonderbreker werkend wil krijgen zal je de bij de motorcomputer behorende Contactslot ring (code lezer) en sleutel transponder erbij moeten vinden, en inbouwen in je auto.

            of de gegevens van de andere auto moeten krijgen om de onderbreker uit te programmeren.

            Velen weten het niet, maar je kan van de X motoren niet zomaar de computer en/of draadboom uitwisselen.

            Willem

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.