motorkap verlengen

Forumindex Forums Modellen Corsa motorkap verlengen

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17216714
    corsageak
      Lid sinds:
      28 October 2009

      dag opel liefhebbers,

      als ik me motorkap van me Btje wil gaan verlengen, moet ik dan miss me koplamper iets naar binnen laten vallen ofzo?.
      want ik heb het idee dat me motorkap (als deze dalijk verlengd is) op me koplamp komt.

      of valt dat nog mee? iemand ervaring mee?

      greetz
      Corsageak king:

      #17600300
      Onderbroekie
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 July 2007

        ik zou zeggen neem ff contact op per u2u met robbywag

        :thumbup

        #17600301
        wessaa
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 July 2007

          of neem contact op met tuned_tigra van het forum , die heeft al meerdere motorkappen verlengd, tigra, astra f, corsa b , corsa c etc..

          #17600302
          Nick-GSI
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            idd tuned tigra heeft mijn astra f ook boos laten kijken

            #17600303
            max
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              ALS je het goed doet komt je koplamp niet tegene de verlenging aan.
              Heb zelf ook al enkele gedaan en hier gaar wel wat tijd in zitten om het goed te doen….

              #17600304
              robbywag
              Deelnemer
                Lid sinds:
                24 March 2005

                Hoi Corsageak,

                Nee je koplampen hoef te niet naar achteren te monteren, mooi laten zitten waar ze zitten
                In bijna alle gevallen moet je alleen je motorkap zo ver mogelijk naar voren zetten dmv de sleufgaten in de scharnierbeugels. Mocht er dan wat ruimte over zijn tussen je koplamp en de booskijker, dan de kap weer iets naar achteren monteren zodat deze mooi aansluit.

                Let er bij het lassen op dat de booskijkers van punt naar punt in dezelfde bolling/radius lopen als de koplamp, mocht dit achteraf niet helemaal het geval zijn, dan even met een rubber of kunststof hamer mooi vloeiend in de bolling tikken!

                Mocht je nog vragen hebben, vraag ze gerust!

                Hoop dat je iets met deze info kunt!

                Gr Robby

                #17600305
                corsageak
                  Lid sinds:
                  28 October 2009

                  oke hardstikke bedankt robby, de info is wel duidelijk zo hoor :D bedankt

                  Greetz
                  Corsageak

                  #17600306
                  robbywag
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    24 March 2005

                    Is het allemaal gelukt, of ben je er nooit aan begonnen? king:

                    Gr

                    origineel gepost door corsageak
                    oke hardstikke bedankt robby, de info is wel duidelijk zo hoor :D bedankt

                    Greetz
                    Corsageak

                    #17600307
                    corsageak
                      Lid sinds:
                      28 October 2009

                      nog niet eens aan begonnen:angel haha moet echt eens een begin gaan maken aan dat project :P

                      #17600308
                      Anoniem
                        Lid sinds:
                        1 January 1970

                        bij de meine heb ik de afstelling van de motorkap niet gewijzigd

                        maar ff dik stukje karton tussen de koplamp en de
                        verlenging gelegt
                        daarna de verlenging aan de motorkapgehecht in meteen de juist vorm

                        de dikte van het karton was na afloop de spelling die de kap had tot de koplampen;)
                        en was genoeg

                        #17600309
                        Fearless
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          9 January 2005

                          Als je dan toch bezig bent…maak een felsrand aan het plaatwerk.
                          Heb ik ook met mijn middenstuk gedaan (de booskijkers kant en klaar gekocht met felsrand, moest alleen in vorm gemaakt worden…..

                          Met een felsrand er aan blijft je lak veel beter zitten, op een dun stuk blik hecht de laklaag dan minder mooi en is het er zo af ;)

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.