Motorblok Paint

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing Motorblok Paint

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17250809
    Black-Out
      Lid sinds:
      29 April 2012

      Weet iemand wat het verschil is tussen Engine Paint of Remklauw verf?
      Ik ben bezig met bestellen van verschillende kleuren, maar zoek blauw voor mij blok, alleen die is van VHT niet te krijgen als engine paint, alleen als remklauw verf..

      Is die verf soms zachter ofzo?

      Als je nog een aan te raden site hebt met engine paints enz. graag! :thumb

      #18050231
      Looney
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 June 2010

        http://www.ebay.nl/itm/VHT-HIGH-TEMP-MOTORLACK-FORD-HELL-BLAU-GLANZ-LACK-SP134-/251112122606?pt=Autopflege_Wartung&hash=item3a7772e8ee

        Dit zijn goede en ook nog goedkope busjes. Zeker als je ook de grondlaag en blanke laag meebesteld. Spuit goed en vloeiend.

        #18050232
        SanguiniusNL
          Lid sinds:
          22 April 2011

          In principe hoef je niet echt speciale verf te gebruiken voor je motorblok, die wordt toch maar 90/ 100 graden :)

          #18050233
          RISL
          Moderator
            Lid sinds:
            24 January 2011

            Ik had eerst normale verf op het motorblok zitten, dat bladderde er toch vrij gauw af. Toen bij de revisie alles met hittebestendige verf gespoten, dat is jaren mooi blijven zitten. Was geschikt voor zowel motorblok, als remklauwen. Heb er ook de uitlaat meegespoten als roestpreventie.

            Dus om antwoord te geven: volgens mij zit er geen verschil tussen motorblokverf en remklauwverf….

            #18050234
            2000
            Moderator
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Ik gebruik voor remklauwen en motorblokken rustoleum, is industriele verf die veel gebruikt wordt op appendages en zo. Kan goed tegen hitte en benzine. De benzine bestendigheid van hittebestendige verf laat vaak te wensen over.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.