Motor (z32se) valt soms uit na onderhoud

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Motor (z32se) valt soms uit na onderhoud

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18355549
    Mark Vectra C Z32SE
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 December 2017

      vorige week is bij eenegarage en distributieriem, waterpomp, thermostaat en zijn de bougies vervangen van de Vectra C met 3.2 V6. Eerst liep de motor slecht maar dat kwam doordat een stekker niet was aangesloten. Toen dit verholpen was liep de motor weer  perfect. Het viel mij wel op dat bij lage toeren in de 5 en accelereren de motor soms schokte. Maar goed veel tijd was er nog ook niet meer want we gingen op vakantie naar Kroatië.

      Hier zijn we aangekomen maar niet vlekkeloos. De motor valt soms zo’n 20 sec uit om vervolgens weer zonder problemen honderden km’s goed verder te gaan. Dit is zo’n 6 keer voorgekomen.

      Kan het onderhoud verband houden met dit euvel en kan ik er hier op de camping iets aan doen (ik heb de goede gewoonte om voldoende gereedschap meet te nemen voor een kleinschalige klus)

      Hopelijk kan iemand mij verder helpen want op een tweebalans weg in een tunnel/file kan dit wel problemen geven.

      Alvast bedankt

      #18355561
      Mark Vectra C Z32SE
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 December 2017

        Blijkbaar dubbel gepost na het verbeteren van spelfouten (autocorrect)

        Dit topic kan verwijderd worden.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.