Motor temperatuur

Forumindex Forums Modellen Tigra Motor temperatuur

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17250485
    Nksn
      Lid sinds:
      26 June 2012

      Mijn tigra wordt volgens mij vrij warm nu vraag ik mij af als dit normaal is hier voor reed ik namelijk altijd diesel

      op snelweg zit hij net over de 90 gr zeg 92gr

      maar als ik een tijdje voor stoplicht sta of langzaam rij dan gaat hij wel naar 97 gr ongeveer net voor de 100gr

      hij is nog nooit over de 100 geweest hoor dat niet heb l KVS bij gevuld maar der kon haast niks bij

      in het boekje staat in het midden is normaal dit is dus ongeveer 95 gr

      ik hoor het wel

      #18046656
      utregone
        Lid sinds:
        24 June 2005

        Die temperatuur is vrij normaal voor de tigra. De meeste lopen bij warm weer stilstaand richting de honderd

        #18046657
        gertjuh1968
          Lid sinds:
          20 February 2011

          juist…………
          misschien kan je ff kijken bij de radiateur als daar niet teveel troep in zit.
          of je staat in de file, dan zet ik de verwarming vol op en de ramen los.
          dit helpt heel goed

          #18046658
          utregone
            Lid sinds:
            24 June 2005

            De ven gaat bij hogere temperatuur vanzelf aan, dan wordt de motor niet te warm

            #18046659
            PyroNiels
              Lid sinds:
              29 August 2010

              Zijn normale temperaturen :)
              Loopt richting de 97, slaat de fan aan. En dan koelt hij terug. Niks mis mee, harstikke normaal.

              #18046660
              Nksn
                Lid sinds:
                26 June 2012

                @gertjuh1968 wrote:

                juist…………
                zet ik de verwarming vol op en de ramen los.
                dit helpt heel goed

                jah dit heb ik geprobeerd dan zie je de temp echt terug lopen

                #18046661
                1985
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 January 2006

                  Doorlopen maar, niets aan de hand.

                  Wel viel mij op toen ik een nieuwe radiator had geplaatst (wegens steenslag en daardoor lekkage) de temperatuur lager bleef.

                  Er zat allemaal rotzooi in het systeem en heb het systeem toen doorgespoeld.

                  Heb dit (onderstaande) nooit gebruikt, maar heb van hoor en zeggen dat dit ook een oplossing zou kunnen zijn wanneer een radiator pil of zo’n andere voeibare rotzooi tegen lekage is gebruikt zou helpen voor de reiniging en daar door de koeling vele malen beter zou worden doordat het systeem ‘schoner’ word. (zelf heb ik hier dus geen ervaring mee)

                  http://www.forte-nwe.com/NL/Forte+producten/Koeling/Cooling+System+Flush.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.