motor storings lampje corsa c

Forumindex Forums Modellen Corsa motor storings lampje corsa c

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18455490
    groothuis27
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 April 2010

      hallo allemaal ik heb een probleem met mijn corsa c 1.4 van okt.2004 .

      het motorstoringslampje is voor 3 weken terug spontaan gaan branden [ dit is wel kort na dat hij afgetankt is ] .mijn dochter rijd er het meeste mee en had het idee dat hij moeite had met op snelheid komen , maat van me heeft hem met een kastje uitgelezen gaf de volgende melding : P0170 cilinderrij1 , brandstof berekening systeem ; onjuiste werking .

      hij heeft hem gereset de fout en dit ging een week goed , toen ging hij weer aan . de anwb erbij gehad die hebben hem uitgelezen [ en gereset ] en zijden dat het waarschijnlijk de brandstof pomp is , vorige week donderdag brande het lampje weer , ik heb de brandstofpomp vervangen [ 1 van de sloop hebben er daar stroom opgezet en deze loopt mooi , dus geplaatst en weer gereset , echter vandaag gaat hij weer branden .aan de auto en motor valt niks te merken , start en loopt gewoon . niet slecht starten of onregelmatig lopen ofzo trekt ook gewoon . het gaat dus om het oranje motorblok lampje !

      iemand idee wat het kan zijn ?

      misschien toch iets met de benzine zelf ofzo , injectie reiniger in de tank doen ofzo ?

      wie o wie herkend dit probleem .

      mvg h.j

       

       

      #18455511
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Anwb vragen?

        #18455522
        groothuis27
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 April 2010

          Moet ik eerst gaan rijden , heb geen woonplaats service.

          #18455936
          the-duke
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 August 2007

            Vind het een vreemde omschrijving bij P0170.

            Toen ik in het verleden P0170 had, was de omschrijving “P0170 – (2) Lean Exhaust – present”
            Dit heb ik 2 keer gehad sinds ik de auto heb en steeds was toen de oplossing een nieuwe originele! luchtmassameter.

            Gr,
            The Duke

            #18457412
            groothuis27
            Deelnemer
              Lid sinds:
              20 April 2010

              <p style=”text-align: left;”>Luchtmassa meter vandaag vervangen ( gebruikt exemplaar origineel Bosch met het zelfde nummer ) masr probleem blijft .misschien een sensor ?</p>

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.