motor storing z28net 2.8v6 turbo

Forumindex Forums Techniek V6. C25XE / X25XE / X30XE / Y26SE enz motor storing z28net 2.8v6 turbo

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17265723
    corsabc20xe
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 June 2011

      Ik heb al een paar keer motorstoring gehad met me signum.
      Het begint met dat auto tekentje met een sleuteltje erin, en later gaat het motorstoring lampje zelf branden en die andere uit.
      Ik heb de auto laten uitlezen bij de Opel en die geven aan dat de brandstof druk soms niet goed is.
      Dit zou volgens hun kunnen liggen aan of de:
      -brandstofdruk regelaar(+/- 80euro)
      -brandstof pomp(+/- 400euro)
      -ecu(+/-nieuwe auto) :shock:
      De eerste keer 6 maanden geleden heb ik een toevoeging in de brandstof gedaan, dit heeft het probleem verholpen.
      Nu is de zelfde storing weer terug gekeerd.
      Over 3000 km moet de auto voor een grote beurt en zal dus ook het brandstof filter worden vervangen.
      Ik hoop dat er hier eventueel nog ideeën zijn over dingen die ik kan nakijken zoal een vacuüm slang of zoiets.

      #18232562
      TheGeneral
        Lid sinds:
        21 February 2010

        Van de week had je ongeveer hetzelfde toch? Toen ging ie zelfs in de noodloop

        #18232563
        Vannos
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 November 2010

          Brandstofdruk is ook vacuum geregeld, Is het onder vollast of tijdens rustig rijden ?
          Pompen gaan bij meerdere auto,s wel eens kaduuk

          #18232564
          cali16vDTM
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 September 2010

            Misschien is het wel iets heel anders maar ga eens kijken naar je LMM
            Heb dit namelijk ook bij mn vec opc gehad.
            Bij mij ging dan eerst dempingcontrole lampje aan, daarna dat auto tekentje.
            dit verdween en kwam mm in de plaats.
            Auto ging ook gelijk in noodloop (weining vermogen)

            Heb mn lmm vervangen en alles was weg, is nu ongeveer 3 maanden geleden
            Hij gaf dit overigens wel aan met foutcode: P0100

            Ik weet niet of je hier iets aan hebt maar dit was bij mij het geval


            Zo zag mn dashboard er dus uit

            Mvg

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.